Glavne prednosti novog pogona će, prema službenim navodima, biti poboljšane performanse i povećana autonomija vozila. Nažalost proizvođač još uvijek nije htio ulaziti u detalje, no novi Volt, koji će se na tržištu pojaviti u drugoj polovici 2015, bi trebao biti predstavljati veliki korak naprijed kako prema pitanju tehnologije tako i dizajna i ukupne rafiniranosti vozila.
Sve u svemu kombinirana autonomija bi trebala biti osjetno veća od 611 km, odnosno električna od 61 km. Istodobno ubrzanje bi trebalo biti bolje, potrošnja goriva niža i sl.
Jednu od glavnih novosti čini zamjena dosadašnjeg 1,4-litrenog 4-cilindričnog motora/generatora električne energije (tzv. range-extender) s većim, ali ekonomičnijim 1,5-litrenom jedinicom koja će biti opremljena izravnim ubrizgavanjem goriva, hlađenom recirkulacijom ispušnih plinova, pumpom za ulje promjenjivog obujma, a tu je i viši omjer kompresije (12,5:1) i sl.
Također, tu su i nove litij-ionske baterije, razvijene u suradnji s LG Chemom koje će moći pohvaliti 20% većim kapacitetom, ujedno su i 13 kg lakše, a vrijedi spomenuti i kako će biti smještene niže kako bi se snizilo težište automobila.
Nadalje, druga generacija Volta će biti naprednija i zbog dorada na svom dvo-motornom pogonskom sklopu (Voltec) čiji će rad sada biti između 5 i 12% učinkovitiji te 45 kilograma lakši od trenutnog.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.