Sretan 45. rođendan!

Chevrolet Camaro u posebnom izdanju

General Motors službeno je predstavio novo posebno izdanje Chevrolet Camara povodom proslave 45. rođendana skupini prodavača i entuzijasta na mjestu zločina poznatog Indianapolisa 500.

Poboljšanja su došla kao naručena upravo na vrijeme za Camarov 45. rođendan koji će GM proslaviti ovoljetnim lansiranjem posebnog rođendanskog izdanja Camara. U skadu s tradicijom prema kojoj Camaro rođendane slavi posebnim modelima, i ovogodišnje rođendansko izdanje dolazi s cijelim nizom poboljšanja koja će se uvesti u Camaro modele za sljedeću modelsku godinu ali i s jedinstvenim dizajnerskim elementima kako izvana tako i u unutrašnjosti automobila.

'Privlačni dizajn i visoke performanse ono su što je Camaro lansiralo u sam vrh svoje klase', rekao je Rick Scheidt, potpredsjednik marketinga u Chevroletu, i dodao: 'Za 2011. godinu, tome ćemo nadodati još bolje performanse i veću udobnost'.

Chevrolet Camaro jedan je od najpopularnijih američkih sportskih automobila a sada dolazi u još boljem izdanju s nizom poboljšanja. Među njima je poboljšana verzija standardnog 3.6-litrenog V6 motora s direktnim ubrizgavanjem, novi FE4 performansni sustav ovjesa za SS coupe modele i nekoliko novina u pogledu opremljenosti unutrašnjeg prostora ali i onih tehničke prirode, poput redizajnirane instrumentne ploče, novog upravljača i sustava kamera na stražnjem kraju automobila.

Camarov novi 3.6-litreni V6 agregat s direktnim ubrizgavanjem – tzv. LFX motor – dostavlja 323 KS pri 6.800 o/min što je povećanje od 11 KS u odnosu na motor postojeće serije, dok bi potrošnja trebala ostati ista, oko 7.8 l/100km.

FE4 sustav ovjesa poboljšava performanse Camaro Coupea i donosi bolju upravljivost u smislu veće prianjivosti u zavojima i minimalno podupravljanje, što je postignuto podešenjima prednjih i stražnjih amortizera, novim prednjim (23mm) i stražnjim (24mm) stabilizacijskim šipkama, a ne smijemo zaboraviti i 20-inčne aluminijske naplatke s gumama dimenzija P245/45 R20 sprijeda i P275/40 R20 straga.

Osim novih komponenti, ovaj FE4 performansni sustav ovjesa okoristio se iskustvom dobivenim iz razvoja visoko-performansnog Camaro ZL1 modela. Točnije, prilagođena je geometrija ovjesa što je između ostaloga rezultiralo učinkovitijom kontrolom nad automobilom i preciznijim odazivom pri dinamičnijoj vožnji.

Novi model dolazi s mnoštvom poboljšanja vezano za izgled automobila, ergonomiju ali i tehnološke karakteristike kako za vozača tako i za suputnike. U putničkom prostoru nalazimo redizajniranu komandnu ploču s novim grafikama i materijalima, novi upravljač sa osvježenim izgledom i ergonomskim poboljšanjima za bolju potporu pri bržoj vožnji.

Tu je i tzv. 'Rear Vision' paket koji se sastoji od sustava kamera na stražnjem kraju i automatske funkcije zatamnjenja svjetala uz postojeći 'Rear Park Assist' sustav. Sustav kamera nadopunjava rad potonjeg sustava za pomoć pri parkiranju tako što pruža video prikaz područja iza automobila koji se prikazuje na retrovizoru u unutrašnjosti automobila.

Što se tiče vanjskog izgleda, važno je spomenuti novi stražnji spojler koji će biti dio standardne opreme uz Camaro modele te nova stražnja svjetla koja su do sada bila dio RS paketa. Tu su i nove boje karoserije poput 'Crystal Red Tincoat' nijanse i još poneki detalji.

Posebno izdanje za 45. rođendan Camara koje će u prodaju krenuti ovoga ljeta odaje počast svim prethodnim modelima Camara, ali i njegovom ponovnom oživotvorenju dolaskom 21. stoljeća. Ljubitelji Camara moći će naručiti ovaj posebni rođendanski paket opreme za dva najjača Camaro modela (2LT i 2SS) u coupe i kabriolet karoserijskoj inačici.

Sljedeće godine dolazi još jedan novi Camaro model, visoko-performansni ZL1 koji je ujedno i tehnološki najnapredniji automobil ikada razvijen u ovoj tvornici. Bit će opremljen 6.2-litrenim agregatom sa super punjačem (možemo očekivati nešto slično Cadillac CTS-V-ovom agregatu s 556 KS).

U ovom trenutku još nema podataka o cijeni automobila, međutim očekujemo više detalja nakon ljeta kada bi ovaj karakteran 'muscle car' trebao krenuti u prodaju.