Ova cestovno legalna zvijer inspirirana je novim Continental GT3 trkaćim automobilom koji je odnio prvo mjesto na Blancpain Endurance utrci na Silverstoneu, a valja reći da je to prvi put nakon 84 godine da se Bentley vratio na trkaće staze, a sudeći prema rezultatima, Bentley se vratio u velikom stilu.
Kombinacijom dokazanih trkaćih i cestovnih sposobnosti, Continental GT3-R je izuzetno ekskluzivna i jedinstvena interpretacija performansno orijentiranog luksuznog automobila a proizvodnja će biti ograničena na 300 komada.
Svih 300 primjeraka Continentala GT3-R proizvoditi će se u tvornici u Creweu pri čemu se glavnina proizvodnog procesa odvija ručno, a finalni detalji ugrađivati će se u Bentleyevom trkaćem odjelu pri čemu će kupci jednako uživati u procesu kupnje kao i kasnije u vožnji svog novog ljubimca.
Uz dorađeni pogonski sklop, novi Continental GT3-R dolazi s Bentleyevim izvrsnim pogonom na sva četiri kotača koji odsad po prvi put dolazi s tzv. Torque Vectoring sustavom. Zajedno s modificiranim ESC (Electronic Stability Control) sustavom i posebno podešenom šasijom optimiziranom za izvanredno ponašanje u zavojima, Continental GT3-R definitvno će biti najdinamičniji Bentleyev cestovni automobil koji će ujedno nuditi izvrstan odaziv i trakciju.
Bentleyev odjel za izradu pogonskih sklopova za novi je GT3-R osmislio posebnu kombinaciju motora, pogona i ispušnog sustava s ciljem stvaranja izazovnog, snažnog ali učinkovitog sustava. Bentleyev popularan i izuzetno cijenjen 4.0-litreni twin-turbo V8 motor koji je prošao vatreno krštenje pod poklopcem Continentala GT3 u cestovnoj verziji trkaće zvijezde opremljen je turbo punjačima s visokim tlakom punjenja koji su vrlo precizno ugođeni za optimalan rad a Bentleyevi inženjeri razvili su i novi softver za kontrolnu jedinicu motora ne bi li pustili s uzda 580 KS koje su dostupne pri 6.000 o/min te 700 Nm okretnog momenta koji je raspoloživ već od 1.700 o/min.
S takvom podlogom, ovaj Grand Tourer sa srcem trkaća do stotke ubrzava za 3.8 sekundi. Sva ta snaga koja je na raspolaganju šalje se na sva četiri kotača preko Continentalovog 8-stupanjskog ZF automatskog mjenjača koji odsad ima kraće prijenosne omjere za bolje ubrzanje.
Bentley skupo odijelo zamijenio trkaćim kombinezonom
Što se tiče usporavanja, za to brine Bentleyev rekordni CSiC (Carbon Silicon Carbide) kočioni sustav. Prednji diskovi promjera 420mm s 8-klipnim kočionim kliještima obojani su u izražajnu zelenu boju dok se na stražnjim kotačima nalaze diskovi promjera 356mm. Sposobne da apsorbiraju do 10 megadžula energije pri jednom kočenju a da se ne troše, Bentleyeve CSiC kočnice doista su remek djelo inženjeringa.
Svi Bentley modeli su kombinacija luksuza i performansi, a Continental GT3-R nije iznimka. Valja obratiti pažnju na jedinstvenu unutrašnjost s dva sjedala koja su ručno izrađena od karbonskih vlakana i presvučena u kombinaciju Alcantare i najfinije kože, a čak je i stražnji dio presvučen u istu kombinaciju materijala s ukrasnim romboidnim uzorkom. GT3-R u jednakoj mjeri tako oduzima dah svojim dizajnom i izgledom interijera kao i svojim dinamičnim voznim sposobnostima.
Za vanjski izgled GT3-R modela, Bentleyev dizajnerski tim dobio je zadaću da stvori više svrsishodan izgled u odnosu na 'standardne' Continental modele. Novi prednji spliter daje mu asertivan izgled na prednjem kraju koji je vizualno uravnotežen fiksnim stražnjim krilom ugrađenim na poklopac prtljažnika a oba elementa izrađena su od karbonskih vlakana.
Poklopac motora ima dva otvora za bolje hlađenje motora što svakako dobro dođe jer ovakav motor gotovo sigurno neće puno vremena provesti u stanju mirovanja. Taj funkcionalan element također je i vizualna poveznica s Continental GT3 trkaćim automobilom.
Vizualni dojam Continentala GT3-R zaokružuju potpuno novi, ultra-laki 21-inčni naplatci koji su strojno kovani iz metala visoke čvrstoće.
Kupci automobila dobivaju besplatno servisiranje u razdoblju od četiri godine (na 10, 20 i 30 tisuća prijeđenih milja). Narudžbe se već zaprimaju a prvi Continental GT3-R primjerci svojim će budućim vlasnicima početi stizati krajem godine.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.