Novi CTS Touring paket opreme uključuje elemente kao što su Recaro sportska sjedala, umetci od kombinacije umjetne kože i mikrofibre na sjedalima i upravljaču, zatim HID (high-intensity discharge) prednji svjetlosni sklopovi, podešen ovjes za bolje vozne karakteristike, aerodinamički spojler s V modela i performanse pakete naplataka i guma.
''Jedna od najboljih stvari kod visoko-performansnih vozila kao što je V serija jest da isti sa sobom donose nove elemente u cijelu modelsku ponudu našeg brenda koji dodatno obogaćuju ostatak linije,'' kaže potpredsjednik marketinga u Cadillacu, Don Butler, i dodaje: ''Novi Touring paket opreme omogućava kupcima CTS modela pristup nekim vrlo poželjnim elementima koji se inače mogu naći samo kod V-serije u puno pristupačnijem obliku.''
CTS u limuzinskoj ili karavanskoj izvedbi dolazi sa serijskim 3.0-litrenim ili opcionalnim 3.6-litrenim motorom, pri čemu su oba V6 jedinice s izravnim ubrizgavanjem, dok CTS Coupe dolazi serijski s 3.6-litrenom jedinicom. Svaki od njih od sada će biti dostupan s vlastitim Touring paketom:
Touring paket za 3.0-litreni V6 model koštati će 2.065 američkih dolara a isti uključuje 18-inčne naplatke, dva para ispušne cijevi, tamniju rešetku hladnjaka, HID prednje svjetlosne sklopove i maglenke, aerodinamički oblikovano središnje smješteno stop svjetlo (osim kod karavana) s V serije, umetke na sjedalima od brušene kože koja krasi i upravljač te ručicu mjenjača, ukrasne detalje od drva i papučice s metalnim detaljima.
Paket za modele opremljene 3.6-litrenim V6 jedinicama za 2.810 dolara donosi Recaro sportska sjedala, upravljač i ručicu mjenjača u brušenoj koži, detalje od drva i metalne papučice kao i prethodno spomenuti paket. Tu je također i zatamnjena rešetka hladnjaka, aerodinamički stražnji spojler s integriranim stop svjetlom (osim kod karavana) te za razliku od 3-litraša, veće 19-inčne naplatke sa ljetnim gumama ili all-season gumama.
Potonja, 3.6-litrena V6 jedinica s izravnim ubrizgavanjem dostavlja 318 KS što omogućava CTS-u da ubrza do stotke za 6.3 sekunde te dolazi s opcionalnim sustavom pogona na sva četiri kotača i FE3 performansnim ovjesom. Tu su i poluge za mijenjanje brzina na upravljaču, dio elektronički kontroliranog 6-stupanjskog automatika.
Među ostalim novitetima za CTS za 2012. godinu treba spomenuti da će svaki model iz CTS linije u nadolazećoj godini dolaziti standardno opremljen s Bluetoothom, dok će se na popisu dodatne opreme nalaziti senzori za kišu i sustav detekcije vozila u mrtvom kutu (za coupe) te par novih boja karoserije, poimence Opulent Blue Metallic, Black Diamond Tri-Coat i Mocha Steel Metallic.
Maloprodajna cijena (USA) kreće se od početnih 36.790 dolara (211.000 kn) za CTS model s četvera vrata, 39.590 dolara (228.000 kn) za coupe te 39.890 (229.000 kn) za CTS Sport Wagon.
U slučaju da vam je to nekako sporo u ponudi je i dalje Cadillac CTS-V kojeg pogoni V8 sa kompresorom i snagom od 556 KS. Ubrzanje do 100 km/h traje 4 sekunde a sve to dobijete za 'sitnih' 64.000 dolara (368.000 kn).
E, da barem živimo u Americi!!!