Bugatti Veyron je svoj životni put započeo kao uzbudljivi tzv. super ili bolje reći hyperautomobil s 1001 KS o kojem su svi pričali, no u posljednje vrijeme smo na njega već malo oguglali. Tome je vjerojatno tako i zbog toga što u zadnjih par godina na svakom većem auto salonu možemo vidjeti Veyron u novoj kombinaciji boja i s novim imenom/posvetom nekoj za Bugatti značajnoj osobi, no sve u svemu ništa novo.
Na sreću to bi se uskoro trebalo promijeniti. Naime, do kraja proizvodnog i ranije planiranog ciklusa sadašnjeg Veyrona ostalo je još dvadesetak primjeraka, odnosno uskoro možemo očekivati dolazak njegovog nasljednika koji bi navodno trebao biti snažniji i lakši automobil.
Prema navodima raznih izvora nasljednik Veyrona bi trebao biti predstavljen ili najavljen "bliskim" konceptnim modelom već tijekom iduće godine. Veće snaga njegovog pogonskog sklopa će biti rezultat elektrifikacije istog, odnosno možemo očekivati neku vrstu hibridnog pogona. Unatoč tome, a zahvaljujući novim konstrukcijskim rješenjima te većoj upotrebi naprednih i lakših materijala masa automobila će biti smanjena.
Što se same snage tiče procjenjuje se kako će se ona kretati oko 1500 KS. Riječ je dakako o vrlo visokoj brojci koja nažalost ipak neće biti toliko impresivna u očima promatrača kao što je bilo originalnih 1001 KS u trenutku kada je predstavljen prvi Veyron, no "krivnju" za to dijelom snose i "performance izvedbe" Veyrona poput SuperSporta snage 882 kW, odnosno 1199 KS koje su nas već polako navikle da od Veyrona očekujemo puno, jako puno.
Što se dizajna tiče može se očekivati kako će novitet slijediti linije trenutnog modela, no Walter da Silva, šef dizajna VW Grupe, je izjavio kako će se raditi o "umjetnosti" ipak je to automobil koji je namijenjen ljudima koji u prosjeku posjeduju 84 automobila, 3 aviona i jednu jahtu. Dakako, nije da im je to garancija imanja dobrog ukusa, ali mogu si ga platiti.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.