Dieselgate ga neće zakačiti

Bugatti Chiron siguran od rezova

Slika nije dostupna
Novi šef Grupe Volkswagen Matthias Müller je nedavno izjavio kako će vodstvo ovog proizvođača morati dobro razmisliti o svim aktualnim razvojnim projektima, a sve u cilju ostvarivanja potrebnih ušteda kako bi se mogle sanirati posljedice tzv. Dieselgatea.

 

Također, dodao je i kako će sve projekte koji nisu apsolutno potrebni biti potrebno otkazati ili odgoditi te kako će biti potrebno ponovno procijeniti doprinos svakog branda i modela cjelokupnoj grupaciji. Tu je istaknuo Bugatti kao jedan od onih čija će se uloga dodatno razmotriti.

Ipak, čini se kako nema bojazni da bi Volkswagen mogao sada odustati od lansiranja Veyronovog nasljednika, odnosno modela za kojega mnogi vjeruju kako će nositi naziv Chiron. Projekt razvoja je već u poodmaklim, ako ne i završnim fazama, u njega je utrošen značajan novac, a čini se i kako novo vodstvo Bugatti smatra potrebnim za podizanje imidža cjelokupne grupacije.

Koliko je za sada poznato ovaj bi automobil trebao stajati preko 2 milijuna Eura, a pokretat će ga 8.0 W16 sa četiri turbopunjača od kojih će barem dva biti električni turbopunjači. Pored toga se mogu očekivati sustavi izravnog ubrizgavanja, deaktivacije cilindara, dorađeni 7-stupanjski mjenjač s dvije spojke, pogon na sva četiri kotača sa sustavom raspodjele okretnog momenta i sl.

Procjenjuje se kako će se ukupna snaga njegovog pogonskog sklopa kretati oko 1500 KS, odnosno 1103 kW, dok bi najveći okretni moment trebao iznositi oko 1500 Nm. S druge strane ukupna masa automobila će navodno biti smanjena pa bi performanse trebale biti iznimne. Drugim riječima, do 100 km/h će ubrzavati za oko 2 sekunde, dok bi mu se najveća brzina trebala kretati oko 450 km/h.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme