Ako je vjerovati najnovijim saznanjima koje prenosi Autogespot, pozivajući se na insajdere, Chirona (ime također još nije službeno potvrđeno) će pokretati unaprijeđena verzija 8-0-litrenog W16 motora sa četiri turbopunjača čija će snaga iznositi 1500 KS, a najveći okretni moment 1500 Nm. Očekuje se i neki oblik "hibridizacije pogona".
Ovaj će pogonski stroj biti uparen sa 7-stupanjskim DSG automatskim prijenosom s dvije spojke koji će omogućiti ubrzanje do 100 km/h za svega 2,3 sekunde, dok će Chironu za dostizanje brzine od 300 km/h trebati svega 15 sekundi.
Za sada pak nema konkretnijih informacija o najvećoj brzini, no neki izvori tvrde kako bi ona mogla dosegnuti i uistinu magičnih 500 km/h, iako se ta brojka čini gotovo pa nedostižnom te je vjerojatnije najveća brzina nešto viša od 450 km/h.
Nadalje, ovaj će model biti opremljen kotačima veličine 20 cola sprijeda i 21 cola otrga, a na njima će se nalaziti michelinove Pilot Sport PAX gume. Svakako vrijedi spomenuti i kočnički sustav čiju će osnovu činiti doskovi veličine 420 mm sprijeda i 400 mm otraga. Nadalje, za hlađenje spomenutog motora će navodno biti zaduženo čak 15 hladnjaka, dok ih je primjerice u Veyronu bilo "samo" 10.
Na kraju dodajmo kako će vanjski izgled ovog automobila biti u osnovi nešto ublaženija izvedba konceptnog modela Vision Gran Turismo te kako će proizvodnja biti ograničena na 500 primjeraka, a navodno se već 120 budućih kupaca predbilježilo za, kako ga je najavio bugattijev šef Wolfgang Dürheimer, "budući najbolji automobil na svijetu" koji će u odnosu na svog prethodnika "biti bolji u svakom pogledu" te u "svemu ponuditi nešto više".
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.