Švicarski tuner Sportec razvio je novi aftermarket program za Audi RS3 Sportback koji donosi povećanje snage i okretnog momenta. Kompaktni automobil sa 340 KS u normalnim se okolnostima ne bi mogao nazvati slabašnim, međutim za ekipu tunera iz tvrtke Sportec, Audi RS3 Sportback dobar je početak.
Audi RS3 Sportback serijski dostavlja 340 KS i 450 Nm okretnog momenta. Sportec je odlučio podebljati izlaznu snagu RS3 Sportbacka na respektabilnih 408 KS popraćenih maksimalnim okretnim momentom od 550 Nm dok će verzija za izvoz dolaziti sa čak 500 KS za igru.
Podaci o ubrzanju i maksimalnoj brzini još nisu poznati ali se za jači paket spominje ubrzanje od 100 km/h od samo 3,6 sekundi uz maksimalnu brzinu daleko preko 300 km/h.
Da bi se sva ta snaga optimalno prenijela na površinu, tuneri iz Sporteca opremili su kompaktni hatchback s Bilstein podesivim ovjesom čime se RS3 može spustiti za 20-40 mm. Bilsteinov ovjes podesiv je po visini i tvrdoći te tako vozač može optimizirati automobil za tip vožnje koji želi.
Sportec je skinuo višak kila ugradnjom ultra-lakih 20-inčnih alu naplataka u Mono/10 dizajnu, koji su se udomaćili u proširenim lukobranima kotača. Branici su također modificirani te automobil sveukupno izgleda vrlo sportski i estetski privlačno bez pretjerivanja što je inače jedna od glavnih karakteristika Sportec programa kada govorimo o vizualnom dojmu.
Poseban dodatak u sklopu Sportecovog programa je i nova Haldex višelamelna spojka za pogon na sva četiri kotača koja elektronički raspodjeljuje okretni moment na prednju i stražnju osovinu te također nudi mogućnost većeg omjera u korist stražnje osovine po potrebi. Jednostavnim pritiskom gumba, vozač se može odlučiti za način rada AWD-a. To Sportec Audi RS3 Sportbacku daje ne samo snagu već i fleksibilnost tako da vozač može izvući maksimum iz svog automobila neovisno o tipu vožnje i površini.
Sportec je osim dorada na motoru ugradio i vrhunski sportski ispušni sustav koji je dobio odobrenje za cestovnu upotrebu u Švicarskoj. Paket zaokružuje Movit-ov kočioni sustav koji garantira kočionu moć i preciznost kakva je potrebna pri dinamičnijoj vožnji.
Za sada još nema informacija o cijeni međutim sigurno neće biti jeftino.