700 KS

BMW X6 M u maskirnoj varijanti

Tuning tvrtka Inside Performance predstavila je svoju iteraciju BMW X6 M modela nazvanu 'Stealth.'

Ako vam je obični BMW X6 M dosadan, možda bi pomoć mogli potražiti kod tuning tvrtke Inside Performance koja je predstavila svoju iteraciju BMW X6 M u vrlo zanimljivoj maskirnoj varijanti.

Cijeli eksterijer Inside Performance BMW X6 M STEALTH modela u najmanju je ruku doista poseban. Harmoničan aerodinamički paket izradio je AC Schnitzer a isti uključuje obloge na stražnjim vratima, lukovima kotača te proširenja prednjih i stražnjih branika.

Preostala i prethodno neupadljiva 'Alpine' bijela boja karoserije prekrivena je posebno dizajniranim folijama. Ova maskirna varijanta temelji se na osnovnoj mat bijeloj boji s kontrastnim dijelovima u plavoj i sivoj koja baš i ne odgovara nazivu modela ''Stealth'' jer iskreno sumnjamo da bi se igdje mogli provući neopaženo u ovakvom X6 modelu.

Uz ovako specifičan odabir boja za karoseriju morali su doći i jednako upečatljivi naplatci. Inside Performance odlučio se na duboko konkanve naplatke u ''Cobalt Gray'' boji koji pošteno ispunjavaju i zadnji milimetar slobodnog prostora u lukovima kotača. Spomenute naplatke za Inside Performance posebno je izradio američki tuner ''Vorsteiner.''

Dimenzija 12x22 na stražnjoj osovini te 10x22 na prednjoj osovini, ovi naplatci dolaze omotani Continental Sport pneumaticima dimenzija 335/25 ZR 22 straga te 295/30 ZR 22 sprijeda. Tuner se odlučio i na ugradnju novog ovjesa 'Inox Line Stage 3' koji je za njih proizveo KW Automotive.

Za one koji žele privući još više pažnje, Inside Performance nudi poklopac motora s dodatnim GTR otvorima za zrak izrađenim od karbona.

►►►   Procurile fotografije novog BMW X4 (nove fotografije)

Optimizacijom motora i ECU mape, sportskim katalizatorom s 200 ćelija i još nekim tehničkim trikovima, tuning tvrtka Inside Performance uspjela je povisiti izlaznu snagu 4.4-litrenog twin-turbo V8 motora na preko 700 KS i više od 850 Nm okretnog momenta. Uklanjanjem blokade maksimalne brzine također je zagarantirana velika zabava u vožnji, posebice u preticanju drugih smrtnika na prometnicama. Ubrzanje do 100 km/h traje nešto sitno ispod 4 sekunde!

Povećanje snage bilo je moguće i zahvaljujući novo-projetkiranom sportskom ispušnom sustavu od nehrđajućeg čelika s kontrolom otvaranja klapni. Visoko-performansni i visoko-protočni ispušni sustavi jedno su od najvažnijih osnovnih područja stručnosti i proizvoda ovog prestižnog tunera.

Inside Performance razvija i proizvodi moderne i jedinstvene ispušne sustave za razne BMW modele te tako omogućava ozbiljne performanse i kvalitetu ugrađenih komponenti koje su sve projektirane i izrađene u Njemačkoj.

Klapne ispušnog sustava mogu se kontrolirati putem serijskog M gumba na upravljaču. Vozač može odlučiti da li želi da V8 agregat zvuči ''sportski precizno'' ili ''borbeno glasno.''

Na kraju, površina četiri 90-milimetarske ispušne cijevi individualizirana je s posebnim premazom koji podnosi temperature i do 1000 stupnjeva i dolazi u raznim bojama, u ovom slučaju u ''Cobalt Gray'' mat sivoj boji. Naravno, ispušni sustav ima TUV/EU certifikat.

Ovakva šasija, u kombinaciji sa serijskim xDrive pogonom na sva četiri kotača i više od 700 KS pod poklopcem motora kao rezultat donose voznu dinamiku dostojnu supersportskog automobila. Unatoč masi od gotovo 2.5 tone, BMW X6 M STEALTH izvanredno se dobro ponaša u zavojima.

Interijer karakterizira ozračje profesionalnog automobilističkog sporta koje je naglašeno Inside Performance ekranom koji se savršeno estetski uklapa dok je i funkcionalno gledajući dobrodošao dodatak. Preko spomenutog ekrana prikazuju se svi važni podaci poput pritiska tlaka i goriva, okretnog momenta i snage te svih temperatura (mjenjača, ulja, vode, ispušnog sustava, usisnika zraka, intercoolera).

Ovim novim projektom Inside Performance još jednom je pokazao da je jedan od najboljih njemačkih tunera za BMW automobile. I inače ne baš pretjerano pitom BMW X6 M u izdanju Inside Performancea postao je pravi borilački stroj. Iako bi možda valjalo razmisliti o boji karoserije...ili ne.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.