No, krenimo redom i recimo kako su oba modela dobila novi prednji branik s većim otvorima za usis zraka, osvježenu masku motora, nova aerodinamičnija kućišta retrovizora, lakometalne 21-colne naplatke s michelinovim Super Sport UHP gumama dimenzija 285/35 sprijeda i 325/30 otraga. Nadalje, tu su novi stražnji branik i difuzor koji je omeđen sa dva para završetaka ispušnih cijevi, kao i nekoliko raznih drugih dorada i ukrasa.
Kroz sličan M tretman je prošla i unutrašnjost automobila u kojoj se mogu pronaći sportska sjedala obložena Merino kožom, dorađena instrumentna ploča, kožom presvučena prednja armatura, Alcantara presvlaka krova, sportski upravljač s aluminijskim ručicama mjenjača, razni ukrasi i sl. Također, tu je 4-zonski klima uređaj, Harman Kardon audio sustav...
Oba modela dakle pokreće unaprjeđeni 4,4-litreni V8 bi-turbo snage 423 kW, odnosno 575 KS između 6000 i 6500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 750 Nm. U odnosu na prethodnu generaciju ovaj motor je 3,6% snažniji, okretni moment mu je 10% veći, a potrošnja goriva i emisija ugljičnog dioksida je 20% manja, odnosno iznose 11,1 l/100 km i 258 g/km CO2.
Motor je uparen sa 8-stupanjskim M Steptronic automatskim prijenosom te dorađenim sustavom pogona na sva četiri kotača koji omogućuje potpunu raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine, iako je dakako prvenstveno naklonjen stražnjim kotačima.
Konačni rezultat je, kada se radi o performansama, ubrzanje do 100 km/h za svega 4,2 sekunde. Najveća brzina im je dakako ograničena na 250 km/h.
Od ostalih tehničkih novosti najviše se ističu M Servotronic upravljački sustav, sportski podešeni ovjes koji snizuje podnicu za 10 mm, snažnije kočnice, optimizirani DSC sustav nadzora stabilnosti vozila te sustav Dynamic Damper Control koji omogućuje tri podešenja rada amortizera (Comfort, Sport i Sport+).
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.