Prije svega recimo kako je višeslojnom platnenom krovu serije 2 Convertible potrebno 20 sekundi za spuštanje, odnosno podizanje te kako se njime može upravljati do brzine od 50 km/h. Nadalje, isti će biti dostupan u tri različite boje, odnosno crnoj, Anthracite sa srebrnim efektom i smeđoj sa srebrnim efektom. Kupci će cijeniti činjenicu kako mu je dodan dodatni izolacijski sloj koji će sniziti razinu buke, prema službenom priopćenju, za 5 dB sprijeda i 7 dB otraga.
U odnosu na svog prethodnika serija 2 Convertible će ponuditi nešto veću zapreminu prtljažnika od 9%, odnosno 7% kada je krov sklopljen u prtljažnik. Točnije, zapremina mu sada iznosi 335 (što je 30 l više od prethodnika), odnosno 280 litara kada se u njega smjesti krov, a povećana je i širina otvora prtljažnika što omogućuje lakši utovar predmeta.
Ovisno o tržištu kupcima će biti ponuđeno nekoliko benzinskih i dieselskih turbo izvedbi. Konkretnije, u ponudi će se nalaziti 220i pokretan 4-cilindričnim 2,0-litrenim motorom snage 184 KS (135 kW) te najvećeg okretnog momenta od 270 Nm. Njega će slijediti 228i s istim motorom, no povećane snage od 245 KS i okretnog momenta od 350 Nm. Ovaj će potonji model biti moguće opremiti i xDrive sustavom pogona na sva četiri kotača.
Ljubitelji diesela će moći odabrati 4-cilidnrični 2,0-litreni pogonski stroj snage 190 KS, odnosno 140 kW i najvećeg okretnog momenta od 400 Nm, a kao što smo već rekli sam vrh ponude će činiti M235i. Tu će izvedbu pokretati redni 6-cilindrični 3,0-litreni TwinPower Turbo snage 240 kW, odnosno 450 Nm s kojim će serija 2 Convertible do 100 km/h ubrzavati za 5,2 sekunde, odnosno 5 sekundi s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Na kraju dodajmo kako će razni tehnički detalji i oprema u pravilu biti prenijeti iz serija 2 Coupe. Prodaja ovog automobila će započeti do proljeća iduće godine, a cijena će mu dakako biti nešto više od jednako motorizirane i opremljene izvedbe serije 2 Coupea.
Čitajte više na Autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook