Naime, predstavljeni pogonski sklop razvija kombiniranu snagu od 500 kW, odnosno 680 KS i najveći okretni moment od 1015 Nm, a čine ga benzinski 2.0 4-cilindrični TwinPower Turbo snage 230 KS, dva dorađena električna motora preuzeta s model i3, jedan smješten sprijeda (205 KS) i drugi otraga (275 KS), te litij-ionske baterije (20 kWh).
Ove će baterije omogućiti električnu autonomiju od oko 100 km, dok ukupna autonomija, unatoč smanjenju spremnika goriva sa 70 na 30 l, navodno iznosi između 500 i 600 km.
Konvencionalni motor, uz pokretanje prednje osovine može poslužiti i kao generator električne energije za punjenje baterija. Dakako uz ova dva električna motora riječ je o modelu s pogonom na sva četiri kotača koji nudi izbor između više različitih načina rada pogonskog sklopa.
Za sada nije poznat podatak o ukupnoj masi vozila, no u BMW-u kažu kako performanse serije 5 GT Power eDrive nadmašuju one 550i GT-a kojega pokreće 4.4 V8 bi-turbo koji teži 2070 kg.
Opisani pogonski sklop bi na tržište, prema sadašnjim saznanjima, mogao stići tek 2017. i to s modelom X7, a uz high-end BMW-ove modele gotovo je sigurno kako će se ugrađivati i u rolls-royceovu ponudu, odnosno modele Ghost, Phantom i očekivani SUV.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.