Kada je riječ o vizualnim novostima tu je novi aero paket koji uključuje novi prednji branik, dorađenu masku motora, nove otvore za usis zraka, proširene lukove kotača (64 mm sprijeda i 71 mm otraga), novi stražnji branik, stražnji difuzor kojeg omeđuju dva para završetaka ispušnih cijevi, stražnji spojler i sl, a priču zaokružuju 19-colni lakometalni naplaci s michelinovim Pilot Super Sport gumama dimenzija 245/35 sprijeda i 265/35 otraga.
Interijer je u većoj mjeri prenijet iz modela M235i, no tu su nova sportska sjedala, sportski upravljač, dorađena instrumentna ploča te razni ukrasi i nove M oznake.
Srce ovog automobila čini 3,0-litreni M TwinPower Turbo 6-cilindrični benzinski motor snage 268 kW, odnosno 365 KS pri 6500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 465 Nm između 1400 i 5600 o/min (500 Nm u overboostu između 1450 i 4750 o/min).
U kombinaciji sa standardnim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ovaj će pogonski stroj ubrzati 1565 kg teški M2 do 100 km/h za 4,5 sekunde, dok će mu za isto ubrzanje s opcijskim 7-stupanjskim M DCT prijenosom (1590 kg) trebati 4,3 sekunde. Najveća će mu brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.
Vrijedi još spomenuti kako će M2 biti opremljen dorađenim ovjesom od kojega su pojedinim dijelovi preuzeti s modela M3/M4, a tu su i M upravljač, Active M diferencijal, novi i snažniji kočnički sustav s perforiranim i ventiliranim diskovima (380 mm sprijeda i 370 mm otraga) te 4 i 2-klipnim kliještima u plavoj boji.
Prodaja ovog automobila bi trebala krenuti do kraja ove, odnosno početkom iduće godine.