Poput svog većeg brata, ovaj emotivno nabijen spyder koncept kombinacija je inteligentno osmišljenog ultra-lakog dizajna i najinovativnije pogonske tehnologije eDrive, a forma dvosjeda s otvorenim krovom garantira još intenzivnije vozačko iskustvo. Ovo je primjer da izuzetan performansni potencijal može ići bokom uz bok s ekstremno niskom potrošnjom goriva i emisijama štetnih plinova.
U usporedbi s Coupe varijantom s četvero sjedala, BMW i8 Concept Spyder ima tek neznatno kraći međuosovinski razmak i sveukupnu dužinu. Svojim kompaktnim dimenzijama i upečatljivim eksterijerom, ovaj sportski automobil doslovce zrači dinamičkim potencijalom prije nego što uopće pokrene ijedan kotač. Visokom estetskom dojmu među ostalim svakako je doprinio i transparentan stakleni panel na stražnjem kraju pod kojim su smještena dva električna motora kao u izlogu trgovine.
U unutrašnjosti se našla nešto izmijenjena ponuda materijala i boja za još veću dozu sportskog karaktera. Poput coupea, i ovaj spyder koncept s eDrive pogonskom tehnologijom zapravo je plug-in hibrid koji spaja ono najbolje od električnih motora i konvencionalnih motora s unutarnjim izgaranjem za optimalan učinak.
Cijeli kokpit usmjeren je ka vozaču a nizak položaj sjedenja dodatno ukazuje na kredibilitet ovog sportskog dvosjeda. Svi upravljački i kontrolni elementi postavljeni su baš na pravom mjestu za maksimalnu ergonomiju, a baš kao i druge funkcionalne komponente u interijeru vozila, dizajnirani su za još uzbudljivije vozačko iskustvo. 8.8-inčni ekran prikazuje sve relevantne informacije u izuzetno visokoj rezoluciji u 3D formatu.
Boje i materijali također izdvajaju ovaj automobil od svega prije viđenog. Interijer spydera karakterizira kombinacija plastike, karbona i kože, dok bjelkasta boja vanjskog sloja i odvažan narančasti ton elemenata od kože stvaraju pravu sportsku atmosferu svojim jakim kontrastom.
Poput coupe inačice, BMW i8 Concept Spyder s eDrive pogonskom tehnologijom je plug-in hibrid koji za rad koristi dva različita izvora energije te pritom izvlači ono najbolje od elektromotora i konvencionalnog motora za optimalan učinak. Ovaj hibridni sklop trebao bi pružati fantastičnu kombinaciju izuzetno glatkog rada, nenadmašnih dinamičkih sposobnosti i maksimalne učinkovitosti. Drugim riječima, ovaj otvoreni sportski dvosjed pružati će performanse pravog sportskog automobila s potrošnjom tipičnom za mali gradski automobil.
Kako to točno funkcionira? Prednju osovinu pokreće elektromotor snage 131 KS koji radi u paru s trocilindričnim turbodizelskim motorom snage 223 KS koja se prenosi na stražnje kotače. Obje pogonske jedinice dolaze iz BMW Grupe a zajedničkim radom donose ukupnu izlaznu snagu od 354 KS i maksimalan okretni moment od 550 Nm. To je dovoljno da BMW i8 Concept Spyder od 0 – 100 km/h ubrza za točno pet sekundi dok je maksimalna brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Uz ovakve performanse, doista je nevjerojatan podatak da ovaj futuristički sportski dvosjed troši tek 3 l/100km.
Elektromotor energiju crpi iz litij-ionske baterije koja se može puniti preko kućne utičnice a za potpuno punjenje treba manje od dva sata. Spomenuta baterija smještena je u tunelu između modula prednje i stražnje osovine kako bi gravitacijsko središte automobila bilo što niže garantirajući tako još bolje dinamične vozne karakteristike. Uštedom prostora i dobro izbalansiranim razmještajem pogonskih komponenti i šasije, postignuta je idealna distribucija mase od 50:50. S punom baterijom BMW i8 Concept Spyder može preći do 30 km koristeći isključivo elektromotor.
Još jedna zanimljivost vezano za hibridni pogon BMW i8 Concept Spydera jest mogućnost da se snaga elektromotora istovremeno šalje na prednje, stražnje ili sva četiri kotača pomoću inteligentnog elektronskog sustava koji osigurava optimalnu pogonsku konfiguraciju za svaku pojedinu situaciju.
BMW i odjel donosi nam svjež pogled na mobilnost budućnosti oblikovanu zahtjevima kupaca i sve veće ekološke orijentiranosti. Svi budući vlasnici BMW i automobila imati će na raspolaganju i niz pomoćnih sustava nove generacije koji značajno povećavaju razinu sigurnosti i udobnosti. Da spomenemo samo neke, to su Collision Warning System i Parking Assistant koji za rad koriste kamere, te Traffic Jam Assistant.
Proizvodni pogon u Leipzigu također je osuvremenjen u skladu s ekološkom orijentacijom BMW i odjela te će tako tijekom rada koristiti 70 posto manje vode i 50 posto manje energije po svakom pojedinačnom vozilu koje izađe iz tvornice u godinama koje slijede. Također treba spomenuti da će 100 posto energije potrebne za rad tvornice dolaziti iz obnovljivih izvora.
Također valja spomenuti da ovo nije čista vježba mašte i kreativnosti već da se BMW i odjel svakim novim konceptom sve više približava serijskom proizvodnom vozilu koje neće biti puno drugačije od ovoga što vidimo. Ovi futuristički, ekološki orijentirani i izuzetno estetski privlačni sportski automobili u proizvodnju bi trebali krenuti do 2015. godine.