Sada doznajemo kao bi taj i5 vrlo vjerojatno za svoj pogon trebao korisitti gorive ćelije, a s obzirom na suradnju BMW-a i Toyote mnogi su spremno zaključili kako će i5 ustvari preuzeti pogonski sklop toyotinog modela Mirai.
Tako će i5, uz to što će postati treći model u i liniji, u ovu obitelj BMW-ovu obitelj uvesti i treću vrstu alternativnih pogona. Naime, trenutno su u ponudi električni te plug-in hibridni modeli.
Konkretniji tehnički podaci za sada nisu poznati, no podsjetimo kako je Mirai limuzina pokretana gorivim ćelijama i autonomije od oko 500 km. Ovaj će model do 100 km/h ubrzati za oko 10 sekundi, a za punjenje spremnika vodika mu je potrebno manje od pet minuta.
Dodajmo i kako će se Mirai na japanskom tržištu pojaviti u prvoj polovici, dok bi na europska tržišta trebao početi pristizati krajem iduće godine. Procjenjuje se kako će se u Europi cijena ovog automobila kretati oko 50.000 Eura, dok bi BMW-ova izvedba svakako trebala stajati više, no trenutno nije poznato kada bi ovaj Bavarac trebao postati dostupan kupcima. Ipak, očekuje se kako će i5 na tržište stići do 2017.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.