TEST RABLJENOG

Automobili bez mana do 150.000 kuna

Slika nije dostupna
Koji automobili zadaju najmanje glavobolja? AUTO BILD vam predstavlja tri modela ispod 150.000 kuna, koji na tehničkim pregledima odlično prolaze

IZBOR na tržištu rabljenih je golem. Koji je automobil posebno solidan? U kojeg je rizik popravka najmanji? Pitanja koja postavljaju posebice štedljivi kupci vozila jeftinijih klasa. Pitanja na koja opširne odgovore daje AUTO BILDOVO izvješće s tehničkih pregleda 2016. godine – za 233 modela.

Ovdje vam predstavljamo izbor modela u srednjem rangu cijena koji se na tehničkim pregledima ističu malim brojem nedostataka.

Naravno, samo to nije jamstvo za bezbrižnu vožnju nakon kupovine: na tehničkom pregledu najvažniji su za sigurnost odgovorni konstrukcijski dijelovi poput ovjesa ili kočnica.

Međutim, prije kupovine trebalo bi znati i prijete li konstrukcijom uvjetovani kvarovi motora ili mjenjača.

AUTO BILDOVO izvješće isporučuje i te informacije o rezultatima ispitivanja – savršena pomoć svakom kupcu rabljenog pri donošenju odluke.

1. MERCEDES-BENZ C-KLASA

BENZ S KLASIČNIM VRLINAMA – od 80.000 kuna

Hrđava vrata? Korodirani rubovi blatobrana? Da, to nam je poznato ponajprije na C i E klasama iz ’90-ih i ranih 2000-ih godina.

Na C-klasi (W 204, 2007.-2015.) predstavljenoj 2007. Mercedes se vidljivo potrudio oko tradicionalnih vrijednosti. C 180 se već devet godina i oko 380.000 kilometara dokazuje u AUTO BILDOVU voznom parku maraton testa, na tehničkim pregledima broj uočenih nedostataka također je jako nizak.

Nijedan konkurent iz srednje klase nema manje nedostataka od W 204. Raduje što su i motori sveukupno izdržljivi.

SAVJET ZA KUPNJU: golema ponuda. Već osnovni benzinac C 180 (156 KS) posve je dovoljan, elastičan, uglađen i jako izdržljiv.

Plus – jako pouzdan i dugovječan, udoban

Minus – do 2011. gornje se površine u kabini doimaju jednostavne, u Hrvatskoj još na cijeni

2. BMW SERIJE 5

POSLOVNA KLASA ZA CESTU – od 138.000 kuna

I vizualno i tehnički petica (F10), predstavljena 2010., u bliskom je srodstvu s velikim bratom sedmicom (F01). To se očituje isključivo pozitivno: udobnost se ubraja u najbolje što se u ovoj klasi može kupiti, a isto vrijedi za izvanredna vozna svojstva.

Petica se pokazala izvanrednom i na tehničkim pregledima i u AUTO BILDOVU maratonskom testu (528i Touring završio je test s ocjenom 5+). Ipak, mnogi obožavatelji tuguju zbog povlačenja za marku tipičnog, uglađenog rednog šesterocilindraša.

Plus – kvalitetan, vrhunska udobnost, dobra vozna svojstva, siguran u vožnji

Minus – ispražnjena baterija, izbijeni osovinski zglobovi

3. MERCEDES-BENZ GLK

OVAJ JE BENZ SOLIDNA UTVRDA – od 147.000 kuna

Tvrdi rubovi i strmo vjetrobransko staklo izdvajaju Mercedes GLK (X204, 2008-11015) iz mase zaobljenih SUV-ova (u koje se ubraja i GLC).

Kao i C-klasa (W 204) čiju tehniku koristi, i GLK jako je pouzdan i izdržljiv automobil. Na tehničkim pregledima nijedan SUV ne ostvaruje bolji rezultat.

Neispravne piezo injektore (220/250 CDI) i nedovoljno zabrtvljene pumpe vode u četverocilindarskim dizelskim motorima Daimler je besplatno zamijenio.

Svi šesterocilindraši i 250 CDI serijski imaju pogon na sve kotače, a osnovne inačice 200 i 200 CDI stražnji pogon.

SAVJET ZA KUPNJU: GLK 220 ili 250 CDI, odnosno BlueTec 4Matic (170 donosno 204 KS).

Plus – izdržljiv, udoban, do 2,4 t priključnog opterećenja

Minus – visoka cijena, neuglađen 7G-tronic (softver)

ZAKLJUČAK
Mali broj nedostataka u starosti ukazuju na dugotrajnu kvalitetu. Međutim, kako se radi o luksuznoj klasi automobila, popravci određenih dijelova znaju biti skupi, jednako kao i sama kupnja navedenih modela na našem tržištu.