Od običnog karavana, osim povišenog podvozja, Outback razlikuju i drugačiji, robusniji branici i prošireni blatobrani. Ostatak je zapravo isti. Klasične karavanske linije, skladno i jednostavno. Jedina ispupčenja na karoseriji su krovni nosači i prilično veliki usisnik zraka na poklopcu motora. Naglasak je na kvaliteti, a ne na blještavilu. Istom su se filozofijom dizajneri vodili i u unutrašnjosti. Preglednost, ergonomija - to su bile ideje vodilje, dok su ljubitelji modernijih rješenja ili dizajnerskih ljepota zakinuti. Interijer pokazuje kako ga je već nagrizlo vrijeme. Prošle godine predstavljeni diezel boxer motor bio je ono što je nedostajalo da bi Outback postao konkurentniji automobil.
Dizel motor je ipak prvi izbor kod ovakvih vozila, i zbog štedljivosti, i zbog okretnog momenta. A ovaj motor toga ima u izobilju, i u vrlo širokom rasponu okretaja. 350 Nm je fantastičan rezultat za dvolitreni common-rail sa 150 konja. Odličan motor i pogon, kao i kvaliteta ugrađenih materijala, izvana i iznutra aduti su s kojima Outback nastupa na tržištu. Cijenu diže i vrhunska opremljenost. 290.000 kuna je prilična brojka koju mali broj kupaca u Hrvatskoj može izdvojiti, što prilično umanjuje šanse da veći broj ovih automobila vidite na hrvatskim cestama.
Emisiju Automotiv možete pratiti nedjeljom na programu Nove TV u jutarnjem terminu.