Ipak, sumnjamo, no zahtjevi na tržištu sve su veći, pa je i ovaj spoj našao svoje mjesto pod suncem. Da ne bi otišli u krivom smjeru, držat ćemo se dojmova s testa. Krenimo s motorom. Riječ je o jedinom agregatu u ponudi, obujma 2,5 litre, snage 171 konja, i, naravno, dizelaš je. Jedini motor u ponudi koji je optimiziran da svojim osobinama zadovolji sve kupce ovog modela. A to čini zaista dobro. Može se voziti mirno, ali kada se treba izvući iz blata ili prevesti ozbiljniji teret, maksimalno do 855 kilograma, neće biti nikakvih problema.
Držite se otvorenih prostora
Još jedna posebnost ušminkanog Pick-Upa je automatski mjenjač. Samo na prvi pogled neobično, jer automatik svakako zaslužuje preporuku. Naravno, približavanjem urbanim sredinama nastaju problemi jer je Navara duga preko pet metara i široka 185 centimetara bez retrovizora. Stoga bi naš savjet bio da se držite otvorenih prostora kao i šumskih puteva, gdje će doživljaj bit potpun.
Na kraju zaključujemo kako se transporter odojaka morao dodvoriti bogatim drvosječama ili surferima koji, očito, također vole da su sjedala topla i da je ozvučenje na nivou.
Emisiju Automotiv možete gledati u jutarnjem terminu na Novoj TV.