Naime, ovaj model, koji će premijerno biti predstavljen na ženevskom auto salonu u proljeće iduće godine, pokreće 5-cilindrični turbo motor snage 270 kW, odnosno 367 KS i najvećeg okretnog momenta od 465 Nm koji je dostupan između 1625 i 5550 o/min.
Ovaj je pogonski stroj uparen s unaprijeđenim 7-stupanjskim S tronic mjenjačem s dvije spojke te quattro stalnim sustavom pogona na sva četiri kotača s elektronički nadziranim sustavom raspodjele okretnog momenta. Dorađen je i upravljač, ovjes, a podnica spuštena za 25 mm te proširen trag kotača. Također, tu su i nove kočnice s diskovima promjera 370 mm sprijeda te 8-klipnim kočničkim kliještima, odnosno 310 mm otraga te 1-klipnim kliještima.
Svakako treba spomenuti 19-colne naplatke s gumama dimenzija 235/35, a pored njih tu su i razni drugi ukrasi poput aluminijskih umetaka, redizajniranih branika, krovnog spojlera, pragova, stražnjeg difuzora, novih završetaka sportski dorađenog ispušnog sustava i sl. Unutrašnjost je također sportski uređena, a najviše se ističu sportski upravljač, sportska sjedala, aluminijske pedale, presvlake od kože i Alcantare, dorađeni infotainment sustav i sl.
Unatoč dodatnoj opremi i sigurnosnim značajkama novi RS3 će zahvaljujući MQB platformi težiti 55 kg manja od svog prethodnika, odnosno masa će mu iz nositi 1520 kg, bez vozača. Stoga ne treba čuditi kako će ovaj model do 100 km/h ubrzavati za 4,3 sekunde, odnosno 0,3 sekunde brže od prethodne generacije, a najveća će mu brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h. Nadalje, prosječna će mu se potrošnja kretati oko 8,1 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida mu iznosi 189 g/km.
Prodaja ovog automobila će započeti do sredine iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.