Konkretnije, tu je nova maska motora i grafika svjetala, dorađeni branici, kao i nekoliko novih kombinacija boja. Zahvaljujući izmjenama A1 će ubuduće biti 20 mm dulji, odnosno ukupna će mu duljina iznositi 3980 mm. U A1 će se ugrađivati i posljednja verzija MMI infotainement sustava s Wi-Fi hotspot funkcijom, a općenito govoreći proširit će se popis standardne i opcijske opreme.
Najvažniju novost predstavljaju novi 3-cilindrični dieselski i benzinski motori te dorađeni 4-cilindrični TDI I TFSI pogonski strojevi. Redom, baznu će izvedbu ubuduće pokretati 1,0-litreni benzinac snage 71 kW, odnosno 97 KS, dok će se ljubitelji diesela moći odlučiti za 1,4-litreni TDI snage 67 kW, odnosno 91 KS čija će se prosječna potrošnja kretati oko 3,4 l/100 km. Spomenuti će benzinac ostvarivati potrošnju od 4,3 l/100 km.
Njih će slijediti 1,4-litreni TFSI u izvedbama snage 92 i 110 kW, odnosno 125 i 150 KS, s time da će ova potonja i snažnija verzija biti opremljena i sustavom deaktivacije cilindara. Nadalje, standardnu ponudu čine i 1.6 TDI 115 KS (85 kW) te 1.8 TFSI 192 KS (141 kW).
Vrh ponude će dakako činiti S1 i S1 Sportbak verzije koje će pokretati poznati 2.0 TFSI snage 172 kW, odnosno 234 KS, a zahvaljujući njemu audijev će mališan ubrzavati do 100 km/h za 5,8, odnosno 5,9 sekundi. Najveća će im brzina iznositi 250 km/h, a prosječna potrošnja 7,2, odnosno 7,3 l/100 km.
Proizvođač je također doradio ovjes ovog automobila čiji opcijsku opremu čini i sustav prilagodljivog rada amortizera, kao i sustav Drive Select koji omogućava vozaču promjenu načina rada upravljača, ovjesa, mjenjača i gasa. Promjene su učinjene i gleda samog upravljača, a kupcima će biti ponuđeni kotači veličine između 15 i 18 cola.
Prve isporuke osvježene izvedbe modela A1 i A1 Sportback se očekuju početkom iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.