Ukratko, Prologue je elegantni coupe koji je tek neznatno kraći od A8, a naglasak je dakako na dizajnu. Od raznih elemenata vanjskog izgleda posebno se ističe široka tzv. single frame maska motora pozicionirana nešto niže nego što je to trenutno slučaj. Ista je omeđena sa Matrix laserskim prednjim svjetlima, a ostatak prednjeg kraja je oštrijih i agresivnijih linija.
Slična se priča nastavlja i dalje prema kraju automobila, a vrijedi istaknuti 22-colne lakometalne kotače te izostavljanje klasičnih kvaka te njihova zamjena onim elektromehaničkim koje otvaraju vrata na dodir. Stražnji kraj pomalo podsjeća na Citroën C6, no srećom izvedba je učinjena na nešto bolji način, a uz to neobično riješeno stražnje staklo glavni detalj svakako čine uska i spojena stražnja svjetla.
U unutrašnjost ovog automobila se mogu smjestiti četiri osobe. Dizajn prednje armature je sukladno trendovima osjetno pojednostavljen, no i donekle bljedunjav. S druge strane, proizvođač tvrdi kako su upotrijebljeni materijali, poput kože, aluminija i drveta, visoke kvaliteta, a isto vrijedi i za razinu izrade i završne obrade.
Nadalje, putnička kabina je tzv. tehnološki tour de force. Naime, opremljena je digitalnom instrumentnom pločom, ima nekoliko zaslona osjetljivih na dodir, a tu je i "elektronički butler" koji prepoznaje vozača prema mobitelu te automatski prilagođava sjedalo, podešenje klima uređaja, radio uređaja i navigacije njegovim ili njezinim preferencama. Čak se i nasloni za glavu stražnjih sjedala automatski podižu kada putnik sjedne u stražnji dio, odnosno spuštaju kada napusti vozilo.
Na kraju dodajmo kako Prologue pokreće bi-turbo 4.0 V8 TFSI snage 445 kW, odnosno 605 KS i najvećeg okretnog momenta od 750 Nm. Ovaj je motor uparen sa 8-stupanjskim Tiptronic prijenosom te quattro sustavom pogona na sva četiri kotača, a konačni je rezultat ubrzanje do 100 km/h za svega 3,7 sekundi.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.