Naime, ovaj je model ustvari plug-in hibrid pogonjenom gorivim ćelijama, tj. vodikom. Konkretnije, njegov kompleksni pogonski sklop se sastoji od 300 gorivih ćelija s polimernim membranama i s platinastim katalizatorima s obje strane. Ove ćelije rade u rasponu napona između 230 i 360 V, a tu je i turbopunjač koji upuhuje zrak u ćelije, dok recirkulacijski ventilator vraća neiskorišteni vodik natrag do anoda zajedno s rashladnom pumpom.
Audi A7 h-tron u prosjeku troši oko 1 kg vodika na 100 km, što je prema službenim podacima ekvivalentno količini od 3,7 l benzina. Spremnik od 5 kg dakle omogućuje ovom vozilu autonomiju od oko 500 km, a za njegovo punjenje je potrebno oko 3 minute.
Sustav gorivih ćelija radi zajedno s litij-ionskim baterijama (8,8 kWh) koje su ugrađene ispod podnice prtljažnika i koje mu omogućuju dodatnu autonomiju od oko 50 km. Recimo i kako se one mogu puniti putem regenerativnog kočenja ili punjača (360 V - 2 sata; 230 V - 4 sata).
Tu su dakako još i dva električna motora. Prvi se nalazi sprijeda i energijom ga opskrbljuju gorive ćelija, a drugi se nalazi otraga i međusobno su neovisni. Svaki razvija snagu od 85 kW (114 kW ako se napon privremeno poveća) te najveći okretni moment od 270 Nm. Zahvaljujući novom hardwareu ovaj koncept teži popriličnih 1950 kg, no uz kombiniranu snagu od 170 kW, odnosno 231 KS te najveći okretni moment od 540 Nm ovaj će automobil do 100 km/h ubrzati za 7,9 sekundi i dosegnuti najveću brzinu od 180 km/h.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.