Također, doznajemo kako će se novi A4 temeljiti na drugoj generaciji modularne MLB platforme te će u odnosu na prethodnika biti osjetno lakši iako će se dimenzije automobila povećati. Sukladno dosadašnjoj praksi ponuda motora će biti bogata te će uključivati TFSI I TDI motore, a kupcima će biti ponuđene i hibridne izvedbe.
Konkretnije, ponudu bi trebali činiti:
• 1.4 TFSI COD (cylinder on demand), 125 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač;
• 1.4 TFSI, 150 KS, 6-stupanjski ručni / 9-stupanjski S tronic;
• 1.4 TFSI COD, 180 KS, 6-stupanjski ručni / 9-stupanjski S tronic;
• 2.0 TFSI, 225 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač;
• 2.0 TFSI quattro, 245 KS, 9-stupanjski S tronic;
• 2.0 TFSI quattro hybrid, 225 KS + 35 KS, 9-stupanjski S tronic;
• 3.0 TFSI quattro, 272 KS, 9-stupanjski S tronic;
• 1.6 TDI, 120 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač;
• 2.0 TDI, 125 KS, 150 KS, 177 KS, 6-stupanjski ručni / 9-stupanjski S tronic;
• 2.0 TDI quattro, 177 KS, 190 KS, 6-stupanjski ručni / 9-stupanjski S tronic;
• 2.0 TDI, 220 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač;
• 3.0 TDI quattro, 218 KS, 260 KS, 9-stupanjski S tronic;
• 2.0 TDI e-tron, 190 HP + 136 HP (dva električna motora), 9-stupanjski S tronic.
Na tržištu će se prvo naći limuzinski, a nedugo zatim će ga slijediti karavanski Avant. Nakon toga možemo očekivati i uobičajeno obitelj modela A5, odnosno Coupe, Sportback i Cabriolet izvedbe. U konačnici na tržište bi trebao stići i RS4 kojega će najvjerojatnije pokretati novo razvijeni 6-cilindrični bi-turbo.
Prodaja novog A4 će krenuti do kraja ove godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.