Konkretnije, u intervjuu Frankfurter Allgemeine Zeitungu audijev šef Rupert Stadler je izjavio i kako će se raditi o jednom sportskom modelu te jednom tzv. sports activity vozilu (SAV).
Najavljeni sportski električni model je vrlo vjerojatno već dugo očekivana e-tron izvedba modela R8 koja će se očito temeljiti na drugoj generaciji ovog audijevog sportaša čija se premijera inače očekuje tijekom iduće godine.
Drugi, praktičniji električni model će najvjerojatnije predstavljati izravnog konkurenta teslinom Modelu X koji bi se nakon nekoliko odgoda na tržištu trebao pojaviti do kraja iduće godine. Audijev SAV bi trebao imati autonomiju od oko 500 km, što je više no zadovoljavajući podatak.
Na kraju dodajmo kako je Stadler potvrdio namjeru Audija da do 2019. uloži oko 2 milijarde Eura u daljnji razvij električnih pogona i popratnih tehnologija i rješenja.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.