Nadalje, ovi će se pogonski strojevi temeljiti na istoj osnovnoj konstrukciji s kutem između cilindara od 90 stupnjeva te s istim obujmom od 0,5-litara po cilindru. Drugim riječima, novi V6 motori će imati ukupni obujam od 3,0, a V8 od 4,0 litre, no obujam će biti moguće mijenjati ako se ukaže potreba za takvim potezom.
Dakako, ovim će pogonskim strojevima biti zamijenjeni trenutni V6 i V8 benzinski motori koji se koriste unutar VW Grupe, a isti izvor navodi kako će isti isprva biti potpomognuti klasičnim turbopunjačima, dok će kasnije vjerojatno na tržište stići i električni turbopunjači.
Za sada nije poznato kada će doći do prve ugradnje ove nove generacije motora, no znamo kako će ih koristiti modeli Audija, Porschea, Bentleya, Volkswagena, a možda čak i Lamborghinija.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.