One-77 blizu serijske proizvodnje

Aston Martin dovršava 'hiper-auto'

Aston Martin ne treba posebno predstavljati. To je ime oduvijek bilo sinonim za uglađene, civilizirane sportske automobile visokih performansi koji su svaki model za sebe ideja i djelo majstora zanata

Postoji posebno mjesto na tržištu, ali i u srcima vlasnika automobila, za klasične sportske automobile koji ispunjavaju takve ideale. Ovi automobili oživljavaju duh slobode i užitka otvorenih cesta.

Ipak, svaki Aston Martin neupitno je proizvod moderne tehnologije. Novi materijali i ulaganja u najnovije rečunalne programe za dizajn i proizvodne tehnologije te statistička kontrola cjelokupnog procesa uz mnoge druge inovativne discipline osiguranje su da, što se Aston Martina tiče, straha od budućnosti nema, jer budućnost za ovog proizvođača izgleda jednako sjajno kao i njegova bogata prošlost.

Iz Aston Martina su objavili da su postigli još jednu prekretnicu u procesu stvaranja svog novog One-77 hypercara vrijednog skoro 1,5 milijuna eura. Dio sign-off procesa tj. testiranja prije puštanja finalnog proizvoda u lanac proizvodnje bio je i testiranje motora a motor koji će pokretati One-77 prema certifikatu će razvijati 750 KS i 750 Nm okretnog momenta pri čemu isti službeno postaje cestovni automobil s najjačim atmosferskim motorom u svijetu.

7.3-litreni V12 motor izradit će u suradnji s legendarnim britanskim proizvođačem motora, tvrtkom Cosworth, koji također izrađuje motore za nekoliko F1 timova, poimence Lotus, Virgin, Williams i HRT (Hispania Racing Team).

Automobil je trenutno u završnoj fazi testiranja prije finalnog puštanja u proizvodnju koji uključuje testiranje u ekstremnim vremenskim uvjetima te nebrojeno mnogo krugova po Nürburgring Nordschleife stazi koje vrše djelatnici tehničke baze nedaleko od same staze.

'One-77 bliži se serijskoj proizvodnji i naravno da je uzbuđenje oko projekta veliko. Koraci koji slijede odnose se na oplemenjivanje svim onim malim detaljima kako bi cijela kompozicija bila savršena. Siguran sam da će konačni proizvod pokazati što sve Aston Martin može', rekao je šef Aston Martina dr. Ulrich Bez.

Prvi modeli One-77 s proizvodne trake mogu se očekivati početkom 2011. godine. U Astonu tvrde da je gotovo polovica predviđenog broja već prodana a za ostale postoji uvjeljiv i čvrst interes.


A tu je i novi V8 Vantage N420 Roadster

Aston Martin je objavio i novi dragulj iz serija 'N' poznatog V8 Vantagea čija je linija je inspirirana trkačim verzijama inače luksuznih cestovnih sportskih automobila, pri čemu slovo 'N' označava postignuća ostvarena na utrkama na Nürburgringu, točnije na poznatoj 24-satnoj endurance trci koja se održava na toj njemačkoj stazi svake godine.

Aston Martin je ranije tijekom godine predstavio i novu N420 verziju Vantage modela a sada, pred samo otvaranje Paris Auto Showa, dobili smo i prve fotografije novog Vantage N420 Roadstera.

Izuzev fotografija, novih detalja o automobilu nema, ali možemo očekivati da će se na novom N420 Roadsteru raditi o istim modifikacijama na podvozju i šasiji kao i kod N420 hard-top modela. To drugim riječima znači da će novi N420 Roadster pokretati 4.7-litreni V8 motor s 420 KS i maksimalnom brzinom od 290 kilometara na sat. Potencijalni kupci moći će birati između 6-stupanjskog ručnog mjenjača ili opcionalnog Sportshift automatskog mjenjača.

Neke od prepoznatljivih karakteristika biti će i širi blatobrani, karbonski prednji spliter, pragovi i novi difuzor, kao i posebni aluminijski naplatci s 10 krakova. U ponudi će se najvjerojatnije nalaziti i Aston Martinov opcionalni Sport Paket koji uključuje i ojačane opruge i amortizere.

Unutrašnjost nudi posebni Iridium paket s mjeračima grafitne boje, upravljačem obloženim Alcantarom ili kožom, lakim sportskim sjedalima od karbonskih vlakana i posebnim detaljima s oznakom N420. Dio standardne opreme su i Bluetooth, tempomat i Park Distance Control.

Mi smo mišljenja da je Aston Martin nešto savršeno. Bilo koji model, a pogotovo ovakvi super modeli su proizvod vrhunskog stila i stare tradicije atmosferskih V8 i V12 motora. Izgledaju mrak, urlaju savršeno, nisu teški kao recimo Mercedes CL63 AMG tako da su i perfomanse vhunske. Uživajte u slikama!

Aston Martin V12 Vantage:<br>5935 cc<br>DOHC 48-ventila V-12<br>510 KS na 6500 rpm<br>570 Nm na 5750 rpm<br>6 brzinski manualni mjenjač<br>Limited slip differential<br>Kompresija 10.9:1<br>4,2 sec do 100km/h<br>Max brina 305 km/h<br>1680 Kg<br>

 

 

Povezane teme