Prvo što zamjećujemo je spremnik goriva smješten ispod vozačkog sjedišta. Njegov klasični prostor za gorivo iskorišten je kao tovarni prostor, odnosno spremnik za kacigu i ostale sitnice. No tu čudni pogledi ne prestaju, jer primanjem upravljača uviđate da nema ručice spojke, dok komande, poput nožnog mjenjača kao i nožne kočnice, zauzimaju standardno mjesto. Riječ je o automatskom mjenjaču koji pritiskom na gumb mijenja tri načina prijenosa - sportski, kišni ili putni - dok vam je na raspolaganju i mogućnost vožnje sa sekvencijalnim mjenjačem. Ima sedam brzina koje možete mijenjati klasično, pomoću nožne komande, ili preko plus i minus prekidača, smještenih na mjestu gdje bikeri obično pritišću kvačilo.
Jednim pogledom dobivate sve važne podatke
Sve to dovelo nas je u sumnju kako sportska vožnja ovdje nije opcija, ali nas je brzina automatskog mjenjača ubrzo razuvjerila. Preglednost instrument ploče je također izvrsna, pa jednim pogledom dobivate sve važne podatke, uz malu kritiku da ćete količinu goriva doznati tek kad je na rezervi. Potpuno novi V90 agregat razvija 76 konjskih snaga koje su sasvim dovoljne za ovaj tip motora. Treba naglasiti kako se okretni moment postiže već na 5.000 okretaja, pa je iskoristivost motora odlična. Nadalje, tu je i ABS sustav kočenja, važan faktor sigurnosti. Na kraju ostaje cijena koja za testni model iznosi 75.330 kuna. Na prvu, zvuči puno, ali Mana isto tako puno nudi, pa je na vama da odlučite.
Emisiju Automotiv možete pratiti nedjeljom na programu Nove TV u jutarnjem terminu.