Zbog prevelikih troškova AMG neće, kako su neki tvrdili, dodati četiri cilindra novorazvijenom bi-turbo V8 4.0 motoru, već će nastaviti s razvojem starog i dobro poznatog pogonskog stroja koji jednostavno ima premalu bazu kupaca da bi se mogli opravdati veliki troškovi, odnosno investicija u razvoj i proizvodnju novog motora.
Moers također tvrdi kako AMG za sada nema planove za proizvodnju tzv. hyper automobila s kojim bi konkurirao ferrarijevom LaFerrariju ili mclarenovom P1 jer "AMG još nije na razini za jedan takav potez, barem za sada". Novi AMG GT će u konačnici dobiti svoju hardcore izvedbu, no zasigurno neće biti dieselske, niti verzije s pogonom na sva četiri kotača.
Također, Moers je još jednom potvrdio kao će počevši s GT-om i modelom C63 svi AMG-ovi modeli biti prodavani pod imenom Mercedes-AMG, umjesto dosadašnjeg Mercedes-Benza, a potvrđeno je i kako će ubuduće svi motori za AMG-ove modele biti proizvedeni prema dosadašnjem principu "jedan čovjek - jedan motor".
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.