U sunčanom Poreču dočekali smo na domaćem tlu prvi put Alfin SUV. Velika očekivanja pokazala su se opravdanim, povišena talijanska ljepotica odnijela je nagradu “Miss fotogeničnosti”, a kako se držala na cesti provjerite u nastavku.
Koliko je velika Alfa Romeo Stelvio?
Poprilično. Prve su najave govorile kako će novi Alfin SUV biti kompaktnih dimenzija, ali on je izrastao u konačnici na puno veće mjere od 4687 mm u duljinu. Jasan pokazatelj kako su Talijani Stelvio zamislili na principu Giulije, od koje je dulji punih 50 mm. Usporedbe radi, budući konkurenti poput recimo Audi Q5 i Mercedes GLC kraći su za 20, odnosno 30 mm.
Takvim mjerama Alfisti će sigurno biti zadovoljni, prije svega prostorom koji će ponuditi Stelvio.
Kako je opremljena Alfa Romeo Stelvio?
Paketi opreme bit će identični onima iz Giulije, uz Veloce i Sport oni s nešto više novca mogu ciljati i na QV. Aktivni tempomat, nadzor mrtvog kuta, kočenje u slučaju opasnosti samo su dio od onoga što će Stelvio ponuditi svojim vlasnicima. Infotainment će ponuditi na zaslonu do 8.8 “ veličine.
Koji motori pogone Alfu Romeo Stelvio?
Nešto drugačije u odnosu na Giuliju, Alfa Romeo na domaće tržište donosi i dizelske, ali i benzinske motore. Poznati 2.2 litreni Multijet dolazit će u tri varijante – 150 (krajem godine u ponudi), 180 i 210 KS! Za početak će biti dostupni snažnija dva dizelska sklopa. Kod benzinskih motora kupci mogu birati između 2.0 – litrenoog GME motora snage 200 i 280 KS. Stelvio u svim izvedbama dolazi uz 8-stupanjski ZF automatski mjenjač.
Naravno, dok se ne pojavi QV izvedba od 510 KS. Alfa DNA. Postavke vožnje koje krase sve nove Alfe također dolaze i u Stelviju. Tri osnovna programa vožnje donose Dynamic, Natural i Advanced Efficiency program vožnje, dok QV posjeduje i Race modul.
Koje su cijene nove Alfe Romeo Stelvio?
Domaća prezentacija otkrila nam kako benzinski 2.0-litreni Turbo model snage 200 KS kreće s cijenom od 364.898 kuna, a dizelski 180 KS (2.2 JTDM) od 334.345 kuna. Obje izvedbe dolaze s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače.
Dosta novca, ali ipak nešto povoljnije ako pogled usmjerimo prema konkurentima (Mercedes GLC, Audi Q5…).
Umjetne emocije, kako Talijani vole reći zapravo fasciniraju na koliko uvjerljiv način pokazuju promjenu karaktera, u ovom slučaju Stelvia.