Kada bi financijska situacija u našem društvu bila prihvatljivija, tada bi, vjerujemo, svi kupovali skuplja i sigurna vozila. Prema nekim istraživanjima BMW, Mercedes i Audi spadaju među najpoželjnije marke automobila. No, nažalost, mnogi žive iznad svojih mogućnosti te pomoću automobila žele stvoriti bolju sliku o sebi. Sliku koja govori kako su uspješni.
S druge strane, u osiguranjima se svakodnevno prijavljuju automobilske štete i to posebno na vozilima niže klase, tipa Polo ili Clio te vozilima srednje kategorije, u žargonu poznate kao Golf klase. No, dok jedni kupuju terence zbog statusa drugi ih odabiru s razumom. Naime, ovo su, sasvim je jasno, najsigurniji automobili.
Iako su muškarci ti koji pate na veličinu vozila i statusne simbole, zanimalo nas je na koji način automobile biraju žene. Jesu li u pitanju emocije ili razum. I tu smo naišli na podijeljena mišljenja. Dok neki prodavači doživljavaju žene kao prvenstveno razumna bića, drugi misle da su emocije upletene čak i kad je riječ o prijevoznom sredstvu. Nadalje, neki tvrde da kupuju manja vozila iz niže klase jer im je to puno lakše i jednostavnije.
Žene su možda malo sitničave, ali znaju što žele. I za kraj nekoliko zanimljivosti. Prema posljednjim istraživanjima, u 20 posto slučajeva ženama smeta što njihov partner nema prijevozno sredstvo. Čak je 40 posto žena izjavilo kako bi im isti muškarac bio privlačniji da posjeduje skuplji auto, dok je četiri posto ispitanika priznalo kako su posudili ili unajmili luksuzni automobil da bi impresionirali suprotni spol.
Više pogledajte u video dodatku emisije Automotiv, koju možete pratiti nedjeljom na Novoj TV.