Rajesh Chandy, prema čijim istraživanjima brojna vodeća svjetska poduzeća pristupaju invacijama, profesor je na London Business School gdje predaje inovacije, poduzetništvo i marketing. Prof. Chandy kreira trendove shvaćanja inovacija i kao urednik inovacija i poduzetništva u prestižnom znanstvenom časopisu Management Science, i kao član ekonomskog savjetodavnog vijeća američke vlade za inovacije u 21. stoljeću, zajedno s managerima vodećih svjetskih korporacija (Steve Ballmer, Microsoft; George Buckley, 3M; Michael Eskew, UPS; John Menzer, Wal Mart; Samuel J. Palmisano, IBM).
Chandy je svoj rad fokusirao na upravljanje inovacijama uzimajući u obzir stratešku ulogu tržišta, revolucionarizirao istraživanje inovacija te dokazao kako inovacije ne ovise značajno o financijskim mogućnostima poduzeća već o korporativnoj kulturi; prvenstveno spremnosti na kanibalizaciju investicija. Također, po prvi puta uvodi smislenost s aspekta tržišta u razumijevanje investicija u istrživanje i razvoj i kreiranje radikalnih inovacija.
Obzirom da je inovacija snažan pokretač rasta i produktivnosti koji može rezultirati izvanrednim uspjehom i bogatstvom, ali isto tako može rezultirati i potpunim krahom, Chandy će početkom lipnja u sklopu Advanced Program in Business u Zagrebu održati predavanja pružajući novi pogled na inovacije i inovativnost poduzeća te prezentirajući ključne aspekte koji pospješuju planiranje i razvoj radikalnih inovacija.
Pružiti ideje o tome kako povećati inovativnost poduzeća, bez potreba za značajnim resursima, sigurno predstavlja neprocjenjiv doprinos regionalnim poduzećima koja se bore sa krizom kroz povećanje efikasnosti, što najčešće implicira otpuštanja. Predavanje prof. Chandyja pružit će ideje o pobjeđivanju konkurencije kroz korporativnu kulturu koja stvara vrijednost i za poduzeće i za potrošača i time ne zahtijeva smanjenje zaposlenih već potiče rast.