Harvard Business School, te jedan od najnagrađivanijih autora poslovnih slučajeva.
Nakon što je prof. Stephen Bradley s Harvarda razradio osnovne strateške koncepte, prof. Troilo naglasio važnost stvaranja kreativne sredine, te Kohli naglasio važnost ne samo prilagođavanja tržištu, već oblikovanja i izgradnje novih
tržišta uz naglasak na stvaranje vrijednosti za potrošača, Deighton je zaključio modul „Marketing“ predavanjem na temu interaktivnog marketinga uz poseban naglasak na krizno komuniciranje na društvenim mrežama i upravljanje fanovima.
Za odabir najprikladnijeg on-line medija, ključno je razlikovati masovni pristup sličan onome na medijima poput televizije, tiska ili radija, od pristupa koji zahtijeva veći angažman i aktivno uključivanje u razgovore i stvaranje odnosa s potrošačima – kaže Deighton. Često se masovni pristup kompanijama čini „neprocjenjiv“ zbog velikog dosega, dok se drugi pristup često procjenjuje kao veliko opterećenje za
poduzeće. Međutim, nastavlja Deighton, veće uključivanje kompanije u komunikaciju s potrošačima putem društvenih medija same potrošače pretvara u ambasadore ili apostole koji potom stvaraju nove sadržaje i na taj način promoviraju kompaniju i njene proizvode. Da bi se postigao veći uspjeh on-line, poduzeća bi se više trebala fokusirati na „glasnu manjinu“ – dakle bijesne ili strastvene potrošače – radije nego na tihog, prosječnog potrošača kako bi prenijeli njihovu priču i postigli željeni efekt – zaključio je Deighton.
Na idućem predavanju (27/28 svibnja), gostovati će prof. Bulent Gultekin, renomirani stručnjak iz područja financija, koji je svojim radom uvelike unaprijedio korporativne financije. Kroz kombinaciju studije slučajeva i interaktivnih predavanja, obraditi će temu korporativnih financija i alternativnih strategija financiranja uz poseban osvrt na financiranje M&A te financijski sustav Europske unije.