ADVANCED PROGRAM IN BUSINESS

Interaktivne tehnologije dovele su promjene u omjeru snaga – potrošači sada imaju veću moć nego marketari

Slika nije dostupna
U sklopu Executive education programa Advanced. Program in Business predavanje je održao John Deighton, profesor marketinga na

Harvard Business School, te jedan od najnagrađivanijih autora poslovnih slučajeva.

Nakon što je prof. Stephen Bradley s Harvarda razradio osnovne strateške koncepte, prof. Troilo naglasio važnost stvaranja kreativne sredine, te Kohli naglasio važnost ne samo prilagođavanja tržištu, već oblikovanja i izgradnje novih
tržišta uz naglasak na stvaranje vrijednosti za potrošača, Deighton je zaključio modul „Marketing“ predavanjem na temu interaktivnog marketinga uz poseban naglasak na krizno komuniciranje na društvenim mrežama i upravljanje fanovima.

Za odabir najprikladnijeg on-line medija, ključno je razlikovati masovni pristup sličan onome na medijima poput televizije, tiska ili radija, od pristupa koji zahtijeva veći angažman i aktivno uključivanje u razgovore i stvaranje odnosa s potrošačima – kaže Deighton. Često se masovni pristup kompanijama čini „neprocjenjiv“ zbog velikog dosega, dok se drugi pristup često procjenjuje kao veliko opterećenje za
poduzeće. Međutim, nastavlja Deighton, veće uključivanje kompanije u komunikaciju s potrošačima putem društvenih medija same potrošače pretvara u ambasadore ili apostole koji potom stvaraju nove sadržaje i na taj način promoviraju kompaniju i njene proizvode. Da bi se postigao veći uspjeh on-line, poduzeća bi se više trebala fokusirati na „glasnu manjinu“ – dakle bijesne ili strastvene potrošače – radije nego na tihog, prosječnog potrošača kako bi prenijeli njihovu priču i postigli željeni efekt – zaključio je Deighton.

Na idućem predavanju (27/28 svibnja), gostovati će prof. Bulent Gultekin, renomirani stručnjak iz područja financija, koji je svojim radom uvelike unaprijedio korporativne financije. Kroz kombinaciju studije slučajeva i interaktivnih predavanja, obraditi će temu korporativnih financija i alternativnih strategija financiranja uz poseban osvrt na financiranje M&A te financijski sustav Europske unije.

Povezane teme