Nema ozbiljnog "igrača" u autoindustriji u Hrvatskoj kojemu nije poznata turbulentna priča vezana za autoglobal.hr. Nitko od kritičara koji prate autoindustriju prije 8 godina nije davao velike šanse za uspjeh autoglobal.hr-u koja posluje pod istoimenom riječkom tvrtkom Autoglobal d.o.o.
Autoglobal.hr je svoje prvo internet izdanje objavio još u studenom 2005. godine pod poznatom domenom www.autoglobal.hr.
Bila je to svojevrsna revolucija autooglašavanja u Hrvatskoj, iako takvi portali u Europi i svijetu datiraju još iz kraja devedesetih godina, hrvatsko tržiste tek se u to vrijeme počelo informatizirati i otkrivati prednosti interneta.
Naime,u vrijeme kada je pokrenut autoglobal.hr , prema istraživanju neovisnih agencija, u hrvatskim domaćinstvima bilo je svega 100.000 računala, a negdje oko 250.000 Hrvata se koristilo internetom. Autoglobal.hr se u to vrijeme vrlo teško probijao na tržištu, upravo zbog činjenice da oglašivači nisu odmah prepoznali sve prednosti oglašavanja putem interneta. Međutim, vrijeme je učinilo svoje i nekada najokorjeliji protivnici inetrneta danas su najstabilniji oglašivači na autoglobal.hr-u. Do 2007.g. autoglobal.hr je bio jedini takav internet oglasnik nacionalnog karaktera. Nakon postignutog uspjeha u svijetu internet ogašavanja, autoglobal.hr je u veljači 2007.g. objavio svoje prvo tiskano izdanje.
Tiskano izdanje autoglobal.hr-a predstavljalo je isto tako revoluciju po svom konceptu. Bilo je to prvo konceptiranje jedne tiskovine iz dva različita segmenta – oglašavanja i magazina.Tako je autoglobal.hr , u vrlo reprezentativnom dizajnu , plasirao tiskovinu sa preko dvjesto stranica , tešku gotovo pola kilograma, od koje je cca 50 % predstavljalo magazinski dio, dok je drugih 50 % pripadalo dijelu oglašavanja ponude vozila.
Zbog razloga uvjetovanih recesijom te drastičnog pada oglašavanja, autoglobal.hr je 2010.g. morao donijeti vrlo nepopularnu odluku te izlaskom 44-og broja obustaviti svoju daljnju produkciju u tiskanom izdanju.
Uslijed ekspanzivnog razvoja tiskovnog izdanja autoglobal.hr je sve svoje potencijale i resurse usmjerio ka toj publikaciji, dok je istovremeno poprilično zanemareno web-izdanje . Ta činjenica koštala je autoglobal.hr vodeće pozicije oglasnika te vrste. Nakon što je tvrtka pregurala razdoblje recesije te iznova počela ostvarivati prihode, donešena je odluka da se kroz kvalitetan program i značajna ulaganja, prvi hrvatski internet autooglasnik www.autoglobal.hr vrati na vodeću poziciju tog segmenta oglašavanja. Tako stručni tim autoglobal.hr-a na razvoju novog naprednog portala radi već punih 6 mjeseci. Trećeg svibnja bit ce lansiran novi, inovativni i funkcionalni portal pod istom domenom www.autoglobal.hr . Oglasni autoportal www.autoglobal.hr ostat će prepoznatljiv po jednostavnosti i modernom dizajnu .Kako nam poručuju iz uprave Autoglobal-a pri izradi novog programskog sučelja i web dizajna učinili su sve kako bi dosegli visoke internet krterije pri takvoj vrsti oglašavanja, ali su isti tako uspjeli sačuvati jednostavnost i logiku portala budući da im je cilj bio da se portalom može bez teškoća služiti i onaj tko ima minimalne osnove informatičkog znanja.Tako je sačuvan i raniji adut ovog portala da korisnik sa svega nekoliko klikova mišem uspije pronaći traženi oglas ili sadržaj.
U autoglobal.hr-u svijesni su činjenice da značajno zaostaju za vodećom konkurencijom , međutim uvjereni su u uspjeh portala na putu ka vodećoj poziciji iz razloga što je filozofija uprave Autoglobal-a takva da drže da će se u segmentu autooglašavanja neminovno događati profiliranje konkurencije i da će opstati i zauzeti vodeću poziciju jedino jedan od specijaliziranih konkurenata.
"Naše je uvjerenje da je autoindustrija, nakon nekretnina, vodeća u segmentu oglašavanja i da neminovno zahtijeva specijalizirano medijsko praćenje, kako u magazinskom, tako i u oglašivačkom obliku. Uvjereni smo da ćemo zauzeti vodeću poziciju u segmentu oglašavanja autoindustrije ,međutim ukoliko to i ne bude autoglobal.hr biti će to svakako neki od portala koji je specijaliziran i posvećen isključivo autoindustriji .U konačnici, nakon konačne definicije u tom segmentu , odgovorno tvrdimo da će na vodećoj pozicji opstati ili ostati oglasnik specijaliziranog karaktera.Auto industrija je zahtjevan segment i ozbiljni autooglašivači, kao i njhovi klijenti , neće tolerirati da se njihov oglas nalazi među oglasima domaćih životinja, kućnih ljubimaca, osobnih kontakata, opuštajućih masaža , radnih strojeva , kuća, apartmana" – izjavio je Boško Županović predsjednik uprave " Autoglobal" d.o.o, a ujedno i glavni urednik portala www.autoglobal.hr.
I mi se slažemo sa činjeniciom da autosegment definitivno zahtijeva specijalizirane medije koji će ih pratiti, kako u oglašavačkom tako i u magazinskom smislu. Hoće li na mjestu oglašavanja autoglobal.hr uspjeti uzeti vodeću poziciju i nadigrati konkurenciju, ostaje da pratimo i vidimo. Dojam koji smo nedvojbeno stekli je da Autoglobal tim ima dovoljno kondicije da u tome uspije.