Uvođenjem ove nove kartične usluge u mobilnu i internetsku aplikaciju, Addiko banka pruža korisnicima Mastercard kartica više informacija o transakcijama: naziv trgovca, logotip ili grafički prikaz trgovca te lokaciju kupovine. Detaljniji podaci koje imaju na raspolaganju pomoći će im da brzo i pouzdano utvrde koje su kupovine legitimne.
Nedavno Mastercardovo istraživanje [1] je pokazalo da čak 77 posto korisnika ima poteškoća kod identificiranja svojih transakcija u digitalnom bankarstvu, što često izaziva zabrinutost, zbunjenost i osjećaj bespomoćnosti. Cilj suradnje između Addiko banke i Mastercarda je upravo ublažavanje tih nesigurnosti.
„Ponosni smo što smo prva banka u Hrvatskoj koja uvodi ovo Mastercardovo inovativno rješenje za transparentni prikaz transakcija. Osiguravši našim klijentima dodatne informacije o kartičnim transakcijama, nastojimo unaprijediti korisničko iskustvo digitalnog bankarstva, smanjiti osjećaj nesigurnosti i ponovo pokazati našu posvećenost pružanju naprednih modernih usluga”, izjavila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima Addiko banke.
Logotipovi ili grafički prikazi trgovaca u Addikovoj mobilnoj i internetskoj aplikaciji služe kao jasne vizualne oznake, pomažući korisnicima kartica da brzo uoče i provjere svoje učinjene kupovine.
„Mi u Mastercardu se vodimo time da korisnici kartica žele brza, jednostavna i sigurna rješenja. U skladu s time razvijamo inovativna rješenja za pomoć u ostvarivanju sigurnije digitalne ekonomije te pružamo podršku trgovcima i financijskim institucijama. Naše rješenje Ethoca je posebno značajno u današnjem kontekstu sve veće popularnosti online i mobilnog bankarstva. Transparentnost koju pružamo korisnicima donosi još veću kontrolu nad njihovim transakcijama“, rekla je Gea Kariž, generalna direktorica Mastercard Hrvatske.
S obzirom da digitalno bankarstvo postaje primarni kanal za 60 posto korisnika kartica koji ga koriste više od jednom tjedno, ovo partnerstvo ima za cilj bolje i sigurnije korisničko iskustvo, manji broj zahtjeva za povratom te čvršću suradnju između korisnika kartica, trgovaca i banke.