Ulaznice će se prodavati u fazama, a prva od njih kreće krajem siječnja 2009. godine. Prodaja će se odvijati u gradovima domaćinima, zračnim lukama i online prodajom. Procjenjuje se da će za prodaju biti dostupno preko 3 milijuna karata s minimalnom cijenom od 20 dolara.
FIFA kaže kako će se najjeftinije ulaznice prodavati isključivo domaćem stanovništvu, a Južnoafrikanci bi trebali dobiti i 120 tisuća besplatnih ulaznica. Ipak, velika većina njih će utakmice najboljih svjetskih momčadi pratiti putem televizora.
Krovna svjetska nogometna organizacija predstavila je i novi sistem raspodjele ulaznica. Prema predsjedniku pododbora za ulaznice SP-a, Davidu Willu, navijači reprezentacija koje su se kvalificirale trebali bi dobiti čak 50 posto više karata. To bi značilo da će navijači, točnije nogometni savezi dobiti 12 posto stadionskih stolica za razliku od 8 posto koliko su dobili u Njemačkoj.
To će ipak vrijediti samo za utakmice u skupini, dok će se u daljnem tijeku turnira kada uzbuđenja dodatno narastu vratiti „stari“ postotak. Koliko se FIFA „smekšala“ prema pravim navijačima ostaje upitno, budući da postoji opravdana bojazan od polupraznih stadiona što zbog velike udaljenosti zemlje domaćina, što zbog vrlo skromne platežne moći domaćeg stanovništva.