Rezultati ankete, koju je proveo cosmopolitan.co.uk., pokazali su da žene razmišljaju o kupnji nove haljine ili torbice svakih 60 sekundi.
Od 778 žena, dobi između 19 i 45 godina, koje su sudjelovale u anketi, 74% njih tvrdi da misli o šopingu svake minute. Dvije od pet smatraju da su 'ovisnice' o cipelama i torbicama, dok je jedna od deset opsjednuta kozmetikom i šminkom.
Nedostatak financija neće ih spriječiti da uživaju u svojoj omiljenoj aktivnosti. 62% koristit će kreditnu karticu dok je 8% spremno potrošiti novac od uštede. Cijena nije problem, jer će skoro četvrtina anketiranih potrošiti i više od tisuću i 800 kuna na stvar koju su 'toliko tražile'.
U prosjeku će potrošiti najmanje 30% svojih godišnjih prihoda na odjeću.
Rezultati su potpuno u suprotnosti sa razmišljanjima muškaraca, kojima dominira tema seksa. Muškarci prema istraživanjima misle na seks 52 sekunde, dok žene misle samo jednom dnevno.
Polovica anketiranih žena tvrdi da im je šoping draži nego vrijeme koje provode sa svojim partnerom. Mnoge ni ne spominju svoje izlete po trgovinama kako bi izbjegle neugodan razgovor o tome koliko su potrošile.
Čini se da ženama najveći užitak ipak predstavlja sama kupnja, jer skoro polovica anketiranih priznaje da ne nosi sve što imaju u ormaru. Jednoj od deset kupljena stvar dosadi nakon samo dva tjedna.