Kad Hrvati čuju: ‘second hand’, to obično simbolizira odjeću i obuću koju je neka baka nesebično podijelila s ostalima, ili siromašnu odjeću siromašnih građana. To nije ni lijepa ni posebno očuvana roba, a košta u prosjeku 50 kuna.
No u Zagrebu postoji second hand sa najvećim markama i najboljim komadima nekog dizajnera, prelijepi komadi vintage odjeće iz 70ih, 60ih, 50ih… I to su obično stvari do kojih nije lako doći na svjetskom tržištu i po kojima dizajneri rade današnje kolekcije.
Vlasnica tog dućana Inga Mastelić je živjela godinama u Americi i upravo tamo dobivala komplimente zbog vlastitog stila, a svjetski dizajneri su joj se često ‘uvaljivali’ u ormar, ne bi li prekopirali uzorak njezine haljine i stavili je u svoju kolekciju. Vratila se u Zagreb prije nekoliko godina i otvorila svoj vlastiti vintage dućan.
‘Dizajnerski komadi dolaze i najbrže odlaze. Imamo mušterije koje dolaze samo po dizajnerske komade’, izjavila je Inga Mastelić za Red Carpet.
Inga se u, kako ona kaže, krpe zaljubila još kao mala djevojčica, kada je pratila baku na šivaćem stroju. U San Francisco je odletjela kako bi pomagala izbjeglicama s ovih prostora, no krpe su je same od sebe stigle.
‘Imala sam sreću da sam se odmah počela kretati u krugovima dizajnera i stilista. Valjda je to prirodni neki nagon koji je mene tjerao njima. I dobivala sam komplimente, uzimali su se paterni mojih haljina, moga stila i počela sam raditi s jednim od najpoznatijih stilista Aleksejem, kao asistent i to je krenulo’, tvrdi Inga.
Njezin su stil u San Franciscu primjećivali svi. Dobro je zarađivala kao personal shoper, a svjetski dizajneri su dolazili u njezin ormar po inspiraciju.
Ingin muž Karlo bavi se glazbom. Zajedno su živjeli u SAD-u, no kada su na red došla djeca, odlučili su se vratiti u Hrvatsku. Ona je otvorila vintage dućan u centru Zagreba, a on ustrojio bend Hendikeps. Par je I u bendu zajedno - on radi glazbu, a ona svira i naravno stilizira.