Tako se zahvaljujući tom interaktivnom siteu svijet danima zabavlja prepiskom između, primjerice, Demi Moore i omraženog blogera Pereza Hiltona, koji je komentirao odjevni stil njezine kćerke.
Demi je napisala: 'Očito je da Perez Hilton ne shvaća ozbiljno kršenje zakona o dječjoj pornografiji. Recite vi meni kako se naziva to kada netko poziva ljude da obrate pozornost na sise i dupe djeteta te popraćuje to fotografijom', da bi joj Perez uz priloženu fotografiju kćerke odgovorio: 'Ovo je ono na što se poziva Demi? Pa ja svojoj 15-godišnjoj kćerki nikada ne bih dopustio da se tako odjene'.
Twitter - još jedan način samopromocije
Je li to stvarna svađa ili samo marketing, pitanje je postavio i Red Carpet. Najbolji dio cijele priče leži u činjenici kako je upravo Ashton Kutcher, Demiin suprug, zaslužan za popularizaciju Twittera. Jednom prilikom ga je Larry King izazvao da se natječu za 'pratitelje'. Ashton je u rekordnom roku prestigao CNN i tako ušao u povijest kao osoba koja je u nekom natjecanju nadmašila tako veliku medijsku kuću.
Twitter je, među ostalim, postao odličan alat za samopromociju. Nikolina Pišek i 'modno mjaukalo' ipak nisu otvorili svoje profile na Twitteru, ali su se zato proslavili obnaženim fotografijama s mobitela. Za razliku od američkih celebova koji su se sunovratili na interaktivni site, domaći celebrityji se još uvijek drže Facebooka, dok su Twitteru ipak naklonjeni Dubravko Ivaniš Ripper, Ela Dvornik i Dalibor Matanić.