Takvu ideju imao je i Milan Bandić u Zagrebu, pa je naručio skupu studiju pod pokroviteljstvom Europske komisije imena PRESTO, koja je trebala organizirati biciklistički promet. Tako neke staze završavaju u stupu, a policija biciklistima naplaćuje globu od 300 kuna ako ne poštuju pravila.
>> Ona je i vježbanje učinila seksi!
Zbog sveg tog apsurda sve su jače udruge biciklista i njihovi su prosvjedi sve češći. Mi smo odlučili cijeloj Hrvatskoj pokazati kako izgleda vožnja bicikla Zagrebom. Mogu li se uopće poštovati pravila ako si biciklist, je li vožnja po Zagrebu sigurna i na kakve prepreke nailazimo nastojeći poštovati pravila koja su zakonski propisana. Bicikl je vozio Mario Valentić, naš poznati trener, glumac i voditelj. Odabrali smo jedan krug od pola sata vožnje u samom centru grada jer je taj dio najuređeniji pa tu i tamo čak neka staza i postoji. Dakle, doista smo Zagrebu dali šansu kao biciklističkom gradu. Je li prošao test?
Kroz koje je sve prepreke morao proći Mario Valentić pogledajte u videu, no zaključak je sljedeći: Zagreb svakako nije siguran i ugodan za vožnju biciklom, odnosno uvjeti za sigurnu vožnju biciklom ne postoje.
Odabrali smo Zagreb jer je naša hrvatska metropola, pa možemo samo misliti kakvo je stanje s biciklističkim stazama u drugim gradovima lijepe naše.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.