Kontroverzni fotograf

I na kalendaru za 2012. prikazuje spolni organ. Što mislite koji?

Slika nije dostupna
Kalendarom koji prikazuje 12 ženskih međunožja, jedan od najkontroverznijih fotografa, Oliviero Toscani prošle je godine u Italiji podignuo ogromnu medijsku prašinu.

Mnogi su tada njegove golišave fotografije oštro osudili, a na noge su se digle i feministice nazivajući Toscanijev kalendar neetičnim, vulgarnim i čistim vrijeđanjem digniteta žene.
Usprkos njima, ili možda baš zahvaljući njima - ove godine Toscani ponovo napada. Angažiran od strane talijanskih kožara da im osmisli kampanju, kalendar za 2012-tu opet prikazuje spolne organe, ali ovaj put - muške penise.

'Ovo je vrijeme penisa'

Kada govorimo o Toscaniju, treba reći da se radi o marketinškom geniju koji vrlo dobro zna da je medijski interes veći što ga više osporavaju. Gotovo da nije bilo njegovog rada o kojem se javno nije diskutiralo bilo s gađenjem ili s divljenjem, ali isto tako gotovo svaki njegov pokret u Italiji popraćen je velikim publicitetom.

Olivieri aludira kako, iako smo danas tehnološki i intelektualno napredovali- i dalje nismo daleko došli od ženskog i muškog spolnog organa. Skrivamo se od onoga što izaziva neugodu, otvara pitanja i potiče diskusiju.

Danas je ženska golotinja toliko eksploatirana da je postala sasvim uobičajena, ali s druge strane prikazati ili pričati o muškosti nikada nije ugodno.

Toscani je pravi hedonist

Možda vam ovaj 70 godišnji fotograf djeluje u nekim svojim nastupima poprilično ektremno i isključivo, ali zato nikad ne biste rekli da u privatnom životu Olivieri zapravo uživa kao pravi hedonist u predivnoj Toscani gdje ima vilu i studio. Svoj je brend dobro unovčio, pa će tako ne biste vjerovali ovaj kalendar s muškim spolnim organima, izdan u limitiranom izdanju, koštati 500 eura.

Uz to Toscani danas dizajnira naočale koji su njegov zaštitni znak , uzgaja konje, pravi luksuzno crveno vino te maslinovo ulje. Društvo mu pravi troje djece i supruga, bivši top model, koju je sreo davnih 70-ih godina. Na kraju ostaje pitanje je želi li Toskani privući pažnju na sebe i prodati proizvode ili zaista poboljšati svijet u kojem danas živimo razbijajući tabue i predrasude? A možda pomalo i oboje. Jer kako bi Toskani rekao: 'Ne postoji skandalozna slika. Postoji samo skandalozna stvarnost'.