Ne bi začudilo da je Ekrem Jevrić, Crnogorac na privremenom radu u New Yorku i tvorac hita 'Kuća pos'o', novo lice modnog dvojca Dolce & Gabbana, jer je njegovu pjesmu u rekordnom roku poslušalo više od tri i pol milijuna ljudi, čime je osvojio YouTube zajednicu i zasjao na listi popularnosti.
Naime, u novoj reklamnoj kampanji za kolekciju jesen/zima 2010/2011, koju su nedavno pokrenuli svjetski dizajneri, pojavljuje se čovjek koji neodoljivo podsjeća na Jevrića. Muškarac koji liči na Ekrema na fotografijama ima ulogu krojača koji uzima mjere poznatim manekenima.
>>Tvorac mega hita 'Kuća poso': Ništa nisam zaradio
Jevrić se nije očitovao je li on na fotografijama ili nije, jer se ne javlja na svoj mobitel, no ako je uspio privući pažnju modnih dizajnera ostvario je san mnogih manekenka i manekenki koji cijeli život čekaju takvu priliku. Budući da je Madonna zaštitno lice za žensku D&G kolekciju, može se reći da je pjevač i vječnoj kraljici popa stao rame uz rame, ukoliko se naravno radi o popularnom Ekremu Jevriću.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}