'Do sada smo prodali 20 tisuća karata i koncert će se održati čak i ako više ne bi prodali nijednu ulaznicu', kategorično je za ljubljansko Delo izjavila Maruša Grah iz agencije Lupa promotions.
Unatoč tome, javljuju se glasine da bi koncert mogao biti otkazan ako se u pretplati ne proda polovica od 62 tisuća ulaznica, koliko ih može primiti prostor na kojemu je toliki broj ljudi u Ljubljani uspjelo okupiti samo papi Ivanu Pavlu II. prije 12 godina.
Igor Vidmar, koji se i sam bavi organizacijom koncerata, izjavio je međutim za Slovensku televiziju da sumnja da je do sada prodano toliko karata koliko tvrde organizatori, a upozorava i na 'prokletstvo' hipodroma Stožica. Na njemu je 1997. trebao biti održan koncert Michaela Jacksona, a koju godinu kasnije i Marilyna Mansona, pa su oba morala biti otkazana.
'Da su prodali 20.000 karata za Madonnu, ne bi se pojavljivale glasine o otkazivanju koncerta', rekao je Vidmar za Slovensku televiziju.
Po njegovim riječima, sve ne ovisi o regionalnom organizatoru, hrvatskoj agenciji Lupa promotions, nego o američkoj agenciji Live Nation koja usklađuje novu Madonninu turneju i o tome koliko se karata proda sljedećih mjeseci.
Postoje Slovenci koji će radije ići na Madonnin koncert u Beogradu, tvrdi Vidmar dodajući da u Sloveniji ne postoji tradicija niti potrebna publika za koncerte velikih zvijezda, za razliku od Zagreba gdje je u kratkom roku rasprodan koncert U2 i organiziran je dodatni i gdje su u Maksimiru već održavani veliki koncerti.
Po njegovim riječima, na slabiju prodaju ulaznica za Madonnin koncert utječe i ekonomska kriza jer su mnogima i najjeftinije ulaznice od 60 eura ipak preskupe iako nema sumnje da će biti i onih koji si mogu priuštiti i ulaz na VIP-tribinu po 300 i 550 eura.