Britanske novine The Independent crnogorskog pjevača Ekrema Jevrića, koji se proslavio pjesmom 'Kuća, poso', proglasile su balkanskim Boratom, fiktivnim satiričnim likom istoimenog filma kojeg je osmislio i odglumio britanski komičar i glumac Sacha Baron Cohen. U objavljenom članku britanskih novina stoji:
'Ekrem radi kao fizički radnik, pjeva s napuknutim glasom o 'psima i betonu' New Yorka, a njegova zarada u svijetu glamuroznog showbiznisa dosad je maksimalno dosegnula tisuću dolara koliko je dobio za reklamu Dolce & Gabbana donjeg rublja, u kojoj glumi krojača. Ali, Ekrem Jevrić, balkanski Borat, uspio je tamo gdje mnogi nisu, jer je ujedinio bivše zemlje Jugoslavije sa svojom pjesmom koja priča priču usamljenog i zbunjenog imigranta. Jevrić je slavu stekao u rodnoj zemlji koju još uvijek naziva 'Jugoslavija', a koju do nedavno nije posjetio nakon krvavog raspada 90-ih godina. Slavu može zahvaliti YouTubeu, putem kojega ga je do danas pogledalo više od četiri milijuna i sto tisuća ljudi', piše The Independent.
'Krezub i mršav'
U članku naglašavaju kako je Ekrem u svojim kasnim 40-ima uspio 'dotaknuti osjećaje milijuna ljudi', i to ponajviše zbog sličnosti jezika na području bivše Jugoslavije, zbog čega ga razumije veliki broj ljudi.
'Krezub i mršav, Jevrić je muslimanski radnik iz sjevernog crnogorskog grada Plava, no ne djeluje kao balkanski folk heroj. U Bosni već neko vrijeme Jevrić je glavna tema foruma koji raspravljaju o kvaliteti njegove glazbe. Zbog rasta popularnosti Ekrema danas pozivaju da kao pjevač gostuje na vjenčanjima, pogotovo Jugoslaveni koji žive u inozemstvu', nastavlja se u članku britanskih novina. Novinar članka osvrnuo se i na Jevrićev posjet rodnoj Crnoj Gori, Podgorici točnije, koju je posjetio nakon 22 godine izbivanja u inozemstvu. Piše kako je dočekan toplom dobrodošlicom i predstavljen kao heroj. 'Ponudili su mu brojne gaže, pristao je na pojavljivanje u reality showu, ali odbio komentirati zašto su tijekom njegovog posjeta Podgorici, njegova četiri sina i 25-godišnja supruga Igbala ostali u New Yorku', piše novinar.
'Jevrić pjeva na srpsko-hrvatskom jeziku koji govori svega 20 milijuna ljudi, ali smatra da dobar prijevod može pomoći stvaranju međunarodnog hita. U jednom televizijskom intervjuu rekao je da dosad nije zaradio ni centa od te pjesme, te da mu YouTube nije platio baš ništa, pa se nada kako će jednog dana imati kakve financijske dobiti od svoje popularnosti. Jedina njegova zarada od te pjesme je reklamna kampanja za donje rublje u kojoj glumi krojača, a za koju ga je angažirao dvojac Dolce & Gabbana, ili kako ih on zove - 'Doggana'. No, nisu svi impresionirani Ekremom, naime, mnogi bivši Jugoslaveni u komentarima podno spota na YouTubeu komentiraju kako Jevrić ne predstavlja sve ljude koji žive u bivšoj Jugoslaviji', zaključuju u članku.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}