U SAD-u nije neobično da neki izvođači postignu platinastu tiražu prije nego je prodan i jedan primjerak nosača zvuka, jer se sistem tiraža temelji na broju albuma koji su isporučeni dućanima, a ne koji su prodani kupcima.
No ono što nije uobičajeno u slučaju Soundgardena, jest to što je ‘Telephantasm’ postao platinasti jer je milijun primjeraka otišalo u dućane u paketu s video igrom Guitar Hero: Warriors of Rock, koja je objavljena istog dana kada i dvostruki album 'Telephantasm' koji je u prodaji još i kao DVD deluxe izdanje.
>> Chris Cornell objavio: Na scenu se vraća Soundgarden!
Nije li to varanje? Ne u potpunosti, jer su CD-i tehnički isporučeni dućanima, no ono što se ne spominje jest neobjelodanjen postotak od Activision Blizzard Inc.-a, odnosno izdavača igre. Ovaj ugovor ljudi iz glazbenog biznisa smatraju povijesnim, jer je po prvi put prepoznata uspješnost prodaje nepovratnih primjeraka jednog glazbenog izdavača prema kompaniji koja se bavi distribucijom igara.
Dakle čisti keš, ili ako se iskoriste riječi pjesme 'Louder Than Love' Soundgardena može se reći da je to glasnije od ljubavi.