Teorija zavjere

Je li 'božićna utrka' bila plod diskografske pohlepe?

Slika nije dostupna
Rage Against the Machine i Joe McElderry bili su sudionici dramatične bitke za najprodavaniji božićni singl. No, je li sve bio samo marketinški trik?

Mediji su proteklih dana s velikom pozornošću pratili nastojanje američke rock grupe Rage Against the Machine i njihovih obožavatelja da s trona najprodavanijih božićnih singlova u Velikoj Britaniji konačno svrgnu pobjednike showa 'X Factor'. No, nakon spektakularne pobjede pjesme 'Killing In the Name', počelo se pričati o teoriji zavjere. Naime, singl Ragea, kao i hit Joe McElderryja 'The Climb', objavljeni su pod Sonyjevom etiketom, što je nagnalo javnost da se zapita je li sve bio samo dobar marketinški trik diskografske kuće Sony, čija su dva izvođača zadnjih dana prodala preko 900 tisuća singlova.

'To je potpuna glupost! Nismo se čak ni čuli s ljudima iz Sonyja, niti smo dobili neki njihov e-mail. Toliko nas ignoriraju da sam se zapitao jesmo li mi više uopće nujihovi izvođači', izjavio je gitarist Ragea, Tom Morello, u intervjuu za NME. 'Nevjerojatno je što su postigli naši britanski fanovi, koji su nam omogućili potpuno besplatnu kampanju, sa fenomenalnim rezultatom. Pokazali su da se mogu oduprijeti reality industriji koja kreira nacionalni glazbeni identitet.'

>> Božićni trijumf grupe Rage Against the Machine

Nekako je teško povjerovati da su Rage Against the Machine, grupa koja je svoj imidž izgradila na borbi protiv imperijalizma, cenzure i ostalih zala kapitalizma, sklopila ugovor s vragom i stavila se u službu Sonyjevih marketinških ambicija.

Povezane teme