Videospot 'MK Ultra'

Grupa Muse bori se protiv trgovine ljudima

Slika nije dostupna
MTV EXIT (End Exploitation And Trafficking) i britanski alternativni rock bend Muse, u suradnji s USAID-om, napravili su videospot koji na dramatičan način ističe opasnosti trgovine ljudima i njezinu rasprostranjenost .

Video je emitiran tijekom koncerta benda koji je ovaj vikend, 10. i 11. rujna, održan na stadionu Wembley, a svjetsku premijeru doživjet će u petak, 17. rujna na MTV-ju.

Spot je snimljen za pjesmu benda Muse 'MK Ultra' s albuma 'The Resistance'. Ovo je treći spot iz serijala koji upozorava na opasnost i rasprostranjenost trgovine ljudima. S ovom inicijativom MTV EXIT je krenuo 2008., suradnjom s bendom Radiohead i spotom za pjesmu 'All I Need'. Nakon toga je uslijedila nova suradnja, s američkom grupom The Killers 2009. i spotom za pjesmu' Goodnight, Travel Wel'l.

'Počašćeni smo što smo dio ovog važnog pokreta čiji je cilj iskorjenjivanje modernog ropstva. Neprihvatljivo je da su ljudi lišeni najvažnijeg prava - prava na slobodu', rekli su članovi benda Muse. 'Nadamo se da ćemo svojim spotom, upečatljivim i dirljivim slikama, nadahnuti ljude da stanu na kraju toj okrutnoj trgovini.'

Ovaj spot predstavlja inovativni i kreativni način kombiniranja muzičkog sadržaja i MTV-jeve prosocijalne poruke. 'MK Ultra' video bit će prikazan u čak 168 zemalja i ima potencijal da prenese moćnu poruku o modernom ropstvu publici u 500 milijuna svjetskih kućanstava.
'Svojom MTV EXIT kampanjom MTV je podizao svijest o problemu trgovine ljudima i eksploataciji, tom tragičnom obliku ljudskog ropstva', rekao je Bill Roedy, predsjednik i izvršni direktor MTV Networks Internationala.

'Trgovina ljudima je jako kompleksan problem i tiče se cijelog društva, to je nešto protiv čega se MTV bori još od 2004. Zahvalni smo grupi Muse na suradnji u ovom trećem dijelu naše serije spotova, koja pridonosi edukaciji publike diljem svijeta o ovom užasnom zločinu koji uključuje 12,3 milijuna ljudi u svijetu. I dalje nastavljamo svoju borbu protiv toga.'

>> Rockeri Muse osvojili nagradu za najbolji cover albuma 2009.

MK Ultra videospot još je jedno djelo australske reklamne agencije Colman Rasic. Spot pruža uvid u realnost trgovine, pogotovo trgovine djecom i ženama, koje prisiljavaju na prostituciju, rad i ropstvo te pruža informacije o tome kako možete pomoći u sprječavanju eksploatacije.

Povezane teme