Godina na izmaku bila je vrlo kritična za koncertne promotore. Iako se čini da razvikane svjetske zvijezde s lakoćom pune dvorane i stadione, mnoge su se od njih u 2010. susretale s polupraznim dvoranama, pa i otkazanim turnejama. Od novijih izvođača samo Justin Bieber, Lady Gaga i Taylor Swift mogu sa sigurnošću računati na rasprodane koncerte, hrpetina ostalih glazbenika nije te sreće.
Najavu spuštana cijena i vođenje računa o tome da se i glazbeni konzumenti sve teže hrvaju s recesijom, najavio je Live Nation Entertainment, koji je akciju rušenja cijena dijelom počeo provodio već ovoga ljeta, a slijedit će ga i još nekoliko najvećih svjetskih koncertnih agencija. Kako je koncertna produkcija A klase izuzetno skupa, promotori se nadaju da će posjetitelji ono što uštede na kartama, potrošiti na kupnju majica, CD-ova i ostalih drangulija na koje nalete tijekom koncerata.
Trend je započeo sa ZZ Topom, koji su ulaznice za tribine za najnoviju turneju ponudili po cijeni od pedesetak kuna. S ciljem da dvorane i stadione napune do posljednjeg mjesta, pameti se moraju dozvati kako promotori, tako i glazbenici. Zdravo koncertno tržište, kako zaključuje i novinar Rolling Stonea, može se održati jedino ako se želja za što većim profitom stavi u normalne okvire, one koje financijski mogu pratiti oni zbog kojih se koncerti i održavaju - obožavatelji.
>> Jeste li spremni gladovati zbog glazbe?
Zanimljiv je podatak da je u 2009. prosječna cijena ulaznica u SAD-u umanjena za jedan dolar, što je dovelo do 12 posto veće prodaje. U 2010. cijene su opet porasle, što je vrlo brzo dovelo do polupraznih tribina. Čini se da su promotori ipak naučili lekciju.