Omiljeno odredište mnogih Britanaca, ali i mladih iz brojnih drugih zemalja sredinom srpnja svakako su Petrčane pored Zadra. Festival koji je i ugledni Times uvrstio u 20 najboljih europskih ljetnih provoda pravi je mamac za brojne turiste.
Većina gostiju ne žali se ni na cijene, pa im tako nije bilo teško platiti ulaznicu od tisuću kuna za 10 dana festivala. Kriza Britaniju izgleda ne trese toliko, ili je jednostavno festival pokazao da će pravi marketing i u doba najveće krize dovući turiste i s drugog kraja svijeta. Britance također nimalo nije smetala ni kiša. 'Navikli smo na kišu, to ne može pokvariti zabavu!', ushićeno je izjavila jedna mlada i vesela Britanka. Mnogi su već bii na Gardenu prethodnih godina, a činjenica da su se vratili dovoljno govori u prilog da im je bilo nezaboravno. Po pitanju domaćih celebrityja, koji su se razbježali, ovakva vrsta opuštenih zabava za njih očigledno nije dobar povod za pokazivanje.