Najveći buntovnici u svijetu rock glazbe, predvođeni rock aktivistom Zackom de la Rochom, grupa Rage Against the Machine je na opće iznenađenje uspjela u svom naumu da njihov znameniti singl iz 1991. 'Killing In the Name' bude najprodavaniji božićni singl ove godine. Njihov plan bio je da nakon četiri godine okončaju božićnu dominaciju pop hitova natjecatelja iz showa 'X Factor', a akciju su u prvom redu vodili preko Facebooka.
Na kraju konačan saldo iznosi: Rage su prodali 500 tisuća primjeraka reizdanog singla, a njihov najveći konkurent, reality zvijezda Joe McElderry je s pjesmom 'The Climb' prodao 50 tisuća kopija manje. 'Vrlo smo uzbuđeni zbog tih rezultata. Ovo je nevjerojatan završetak jedne spontane akcije koju su izgurali mladi ljudi kako bi stali na kraj jednom sterilnom pop monopolu', izjavio je frontmen Zack de la Rocha.
Kampanja benda kojega smatraju začetnikom nu-metala, pripremljena je u samo tjedan dana, što je očito bilo dovoljno da se s trona svrgne novi pulen produkcijskog tima 'X Factora'. Štoviše, Joe McElderry postao je prvi pobjednik 'X Factora' koji nije dosegnuo prvo mjesto na božićnoj listi singlova. 'Bilo je veliko zadovoljstvo sudjelovati u medijski najpraćenijem glazbenom okršaju u povijesti. Čestitam Rageu na pobjedi', izjavio je McElderry.
>> Zack de la Rocha psovao, BBC se ispričavao
Dok s jedne strane članovi Rage Against the Machinea likuju i najavljuju tri besplatna koncerta kao zahvalnost publici u Britaniji, s druge strane Simon Cowell, alfa i omega 'X Faxtora', nazvao je ovu utrrku 'velikom glupošću'. No, poraz je morao priznati.