Dnevnik Nove TV najgledaniji

Više od milijun i pol Hrvata uz Dnevnik Nove TV

Slika nije dostupna
Na dan kada je Hrvatska dobila novog predsjednika 1 500 000 Hrvata gledalo je Dnevnik Nove TV.

Izborni Dnevnik Nove TV bio je najgledanija emisija dana ostvarivši gledanost od 23,3 posto i 44,9 posto udjela u gledanosti na ukupnoj populaciji. Također, u komercijalnoj ciljnoj skupini od 18 - 49 godina središnja informativna emisija Nove TV ostvarila je odličan rezultat s rejtingom 18,3 posto i 44,4 udjela u gledanosti. Nakon što je izborni Dnevnik Nove TV u prvom krugu predsjedničkih izbora potukao konkurenciju, taj uspjeh Nova TV ponovila je i 10. siječnja.

Izlazne ankete koje je Nova TV prva donijela po zatvaranju birališta zabilježile su 11,5 posto gledanosti i 30,8 posto udjela u gledanosti. Izlaznim anketama prethodio je intervju Mislava Bage s premijerkom Jadrankom Kosor koji je ostvario 21,1 posto udjela u gledanosti. Predsjednička utrka u razdoblju između 21:45 i 21:55 ostvarila je također odličnu gledanost od 12,8 posto s 27,2 posto udjela u gledanosti. Tog dana Nova TV je bila i najgledanija televizija u udarnom terminu s ostvarenih 27,3 posto udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 godina.

*svi podaci se odnose na ciljanu publiku komercijalnih televizija 18-49 godina, ako nije navedeno drugačije. Izvor: AGB Nielsen Media Research